piątek, 24 maja 2013

3v3 cz.3

L - Pierwsze życzenie to ...
T- No gadaj !
Już miałam się dowiedzieć co będę musiała zrobić ale przerwała nam Vicki uciekająca przed zbliżającym się blondynkiem . Vic zrobiła swój stary trick . Biegnie i wypierdoliła się na prostej . Niall podbiegł do niej , a ona krzyczała i udawała że płacze . NIE NO CO ZA ZJEB !!! -,-
- Ałaaaa....! AAA ! WIDZĘ CIEMNOŚĆ ! TAK, TAK CZEKOLADA ! NADCHODZĘ !
Wrzasnęła , a niczego nie świadomy irlandczyk trząsł się ze strachu . Widząc co ta wariatka odstawia podbiegłam do niej . Koło Vicki zrobiło się kółeczko różańcowe !
H- Co się stało ?
V- Mam płaskostopie z przerzutami na twarz ! - krzyknęła z żalem  .
NIE NO CO ZA IDIOTKA !!! -,-
T- Dobra , Vicki !
Ona spojrzała na mnie i nagle przybiegła Alex
A- Co tu się ...aaa, Vicki odstawia swój kochany teatrzyk .
V- RYJ SZMATO !!! ZJEBAŁAŚ MÓJ PLAN !
N- Boże...Nie strasz mnie !
V- Martwiłeś się o mnie ?
N- Emmmm...
V- Weź bo się posram z podniecenia .
Wzięłam Vicki i Alex i poszłam do sklepu . Vicki kupiła pepsi , Alex żelki , a ja ograniczyłam się do zakupu soku marchewkowego . Nadeszła fizyka . Nigdzie nie mogłyśmy znaleźć Alex więc weszłyśmy do klasy . Usiadłam w ostatniej  ławce z Vic i czekałyśmy na naszego debila . Przed nami siedział Zayn , a dalej blondasek z loczkiem . Lou siedział w pierwszej ławce . NIE NO CO ZA FRAJER !!!
Nagle do sali wbiegła zdyszana Alex . Alex ? Zdyszana ? Czy ja o czymś nie wiem ?
A- Przepraszam ale dyrektor mnie zgarnął z ławki przy sklepie i musiałam się tłumaczyć .
Nauczyciel - Dobrze znajdź sobie wolne miejsce .
Alex chwyciła krzesło i przystawiła je do naszej ławki .
Nauczyciel - Będziecie siedzieć w 3 ?
T- Nie w 10 !- rzuciłam sarkastycznie.
Nauczyciel - Proszę się przesiąść !
A- Biegnę !
Alex wstała z miejsca i usiadła na wolnym krześle obok mulata . Reszta lekcji minęła nam na rzucaniu żelkami w włosy Harolda i oblewaniu Nialla resztkami pepsi .  Chwyciłam ostatnią żelkę i starałam się trafić w Louisa ale zamachnęłam się za mocno i pan od fizyki dostał w twarz .
T- HEADSHOT !!!
Nauczyciel - Panno [T.I] [T.N] proszę wyjść z sali i udać się do dyrektora .
T- Ooo , fajnie !!! Ja mogę iść do mojego ciacha !
Rozmarzyłam się .
O- On jest mój !
Dobiegł głos z końca klasy . Wszystkie równo obejrzałyśmy się w kierunku Olivii .
V - Hahahahaha marzysz z takim ryjem ??? Szybciej bym przeleciała Nialla niż ciebie !!!
N- Ejjj , no ! A miałem takie nadzieje !    
O- Nialler stać cię na coś więcej niż na taką prostaczkę .
N- Co ty kurwa powiedziałaś !!!
Blondynek podniósł się z miejsca i w mgnieniu oka znalazł się przy ławce tego czegoś . Złapał ją za szmaty i przez zaciśnięte zęby powiedział .
N- Powiedz tak o niej jeszcze raz , a tego pożałujesz !
Olivia była posrana ze strachu , a mina Vicki była bezcenna . Patrzyła na niego z miną '' What the fuck are you doing ? '' ale po chwil się wyszczerzyła . Podbiegła do niego i powiedziała .
V- Dobra dobra koniec tego Romeo bo jeszcze się zarumienię .




By: Pigi & Grzana & Żela <3

2 komentarze:

  1. OOOOO KURWA! MOJE POMYSŁY UŻYŁAŚ HAHHAHAHAHAHHAHAHAH XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo ! Tylko troszkę przekręciłam :3

    OdpowiedzUsuń