sobota, 18 maja 2013

Gify cz.6

                                        1. T- Niall jeśli będziesz tyle jadł będziesz gruby !!!
                                                    Weź się do roboty i zacznij ćwiczyć !
                                                                            N-


T- 


2. Wchodzisz do salonu i widzisz to -



T-


3. L- Kto zjadł moje marchewki ?
N-


4. T- Niall wyglądasz bosko !!!
N-


5. Niall po obejrzeniu Narnii 


6. T- Louis śliczny sweterek...jest taki męski .
L- No przecież wiem !


7. T- Lou zrobiłam twoją podobiznę !
L- Kurwa ! Ja tak wyglądam ?
Z- Noo..


L- O boże jaki ja jestem boski !!!
Z-


8. Opowiadasz Harremu jak spławiłaś swojego byłego .
T- Słuchasz mnie ?
H- Tak , tak urzekła mnie twoja historia .


9. Kiedy chłopacy znajdują mąkę .


10. Kłócisz się z Zaynem po chwili  jednak musisz przyznać mu rację .
Z- I co nie mówiłem ?!


By : Pigi <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz