sobota, 22 marca 2014

You Belong With Me

Wpatrywałam się w blondyna, który jak zwykle gadał ze swoją dziewczyną , której nienawidzę z całego serca . Po jego minie mogę stwierdzić , że była zła. Widziałam jak macha rękami ... Objaśnia jej żart, którego ona nie zrozumie. To takie niesprawiedliwe. Ona nigdy  nie pokocha go tak jak ja. Przewróciłam oczami widząc jak chłopak się stara wytłumaczyć o co mu dokładnie chodziło. Jestem pewna , że w tym momencie , ta wywłoka nadaje o czymś co przed chwila powiedział . Nie chcąc marnować dalej czasu ruszyłam do kuchni przynosząc z niej dwie szklanki z wodą. Położyłam je na stoliku i ponownie ułożyłam się na łóżku. Zawiesiłam wzrok na suficie, na którym widniały nasze inicjały. Uśmiechnęłam się przypominając sobie kiedy to było . Byliśmy w podstawówce . Zakochani w sobie po uszy . Przynajmniej tak nam się wydawało . Jednak on zmienił zdanie, a ja nadal zostałam w tej chorej relacji . Nie potrafiąc się z niej wyrwać . Niall wrócił od razu siadając obok mnie .
- Ona kiedyś mnie wykończy . - powiedział .
Mały uśmieszek wkradł się na moje usta kiedy to usłyszałam . Już chciałam powiedzieć coś w stylu '' To ją zostaw '' ale w ostatniej chwili się powstrzymałam .
 Podniosłam się z pozycji leżącej przytulając się do blondyna .
- Będzie dobrze . - uśmiechnęłam się , a on tylko zachichotał . 
- Co ja bym bez ciebie zrobił ? - zapytał .
Blondyn objął mnie ramionami w przyjaznym uścisku . Zaciągnęłam się zapachem jego perfum chcąc zapamiętać z nich jak najwięcej .
- Na pewno , to samo co teraz . - zachichotałam odpowiadając mu na pytanie .
- Wcale nie . Nie miał bym... - zamilkł na chwile jakby układał sobie całą wypowiedź - Nie ważne . - powiedział machając ręką , by po chwili uśmiechnąć się w ten piękny sposób .
- Co ty na to żebyśmy posłuchali sobie dobrego starego rock'a ? - zapytałam unosząc jedną brew .
- Tak ! - pisnął wstając z łóżka .
Zachichotałam patrząc jak zaczyna biegać po pokoju szukając płyt . Skanował uważnie okładki kiedy nagle zatrzymał się na najlepszej płycie jaka kiedykolwiek została wydana .
- Nirvana '' Nevermind '' ?
- Alex nie pozwala mi jej słuchać . Daj mi się chwilę pocieszyć .
- Uwielbiam tą płytę . - przyznałam przegryzając dolną wargę .
Chłopak włączył muzykę , a ja dokładnie wsłuchiwałam się w każde słowo moich ulubionych piosenek . Poczułam czyjeś ramiona oplatające mnie wokół talii . Z zamkniętymi oczami kołysaliśmy się w takt melodii . 
- Zagrajmy w grę . 
- Jaką ? - zapytałam spoglądając w błękitne oczy mojego ideału .
- Powiedz mi coś czego nigdy byś nie powiedziała , a ja zrobię to samo .
- Nie lubię Alex . - wyszeptałam spuszczając wzrok .
- Dlaczego ?
- Tak bardzo się różnimy . Wiesz... Ona nosi sukienki , a ja luźne t-shirt'y  . Ona jest kapitanką cheerleaderek , a ja zawsze siedzę na trybunach .Ona ma coś czego jej zazdroszczę . Teraz ty . - wyszeptałam .
- Chciał bym móc posiadać dwie osoby na raz .
- Jesteś dziwny . - zachichotałam - Muszę już wracać do domu . Zobaczymy się na balu ? - zapytałam biorąc z krzesła swoją szarą bluzę .
- Jasne . Z kim idziesz ?
- Sama . 
- Zagramy w grę ?
- Znowu ? - zapytałam lekko zdziwiona - Przecież przed chwilą dopiero co skończyliśmy .
- Przynieś na bal swój największy sekret napisany na kartce , a ja zrobię to samo .
- Dobra...  - powiedziałam wychodząc z pomieszczenia .
Wróciłam do domu w zaskakująco dobrym humorze . Przyszykowałam ubrania , które miałam założyć . Czyli długą białą sukienkę i czarne obcasy . Weszłam do łazienki , by ułożyć włosy . Postanowiłam zrobić loki . Wpięłam w włosy kilka pojedynczych białych kwiatków . Poprawiłam makijaż , którego prawie nie było widać . Wróciłam do pokoju zakładając na siebie ubranie , by po chwili dobrać do niego dodatki , którym był wisiorek od Niall'a . Załapałam z palce zawieszkę w kształcie serca . Uchyliłam jej wieko dzięki czemu od razu pokazało mi się nasze zdjęcie . Uśmiechnęłam się  widząc jego piękne oczy wpatrujące się w moje... Wyrwałam z notesu leżącego obok łóżka . Napisałam na nim jedno głupie zdanie , które jest moim największym sekretem... Jednak cały czas staram się to przemilczeć .
Wstałam poprawiając kreacje . Spojrzałam na zegar . O Boże... Znowu się spóźnię . Przeklęłam w duchu biorąc do ręki torebkę , by wrzucić do niej telefon i skrawek papieru . Biegiem ruszyłam do szkoły , w której odbywał się bal . 
Pojawiłam się w środku jak zwykle spóźniona . Wszystkie oczy skierowały się w moją stronę , a ja po prostu tak stałam i nie wiedziałam co mam zrobić . W oddali zobaczyłam Niall'a kłócącego się z Alex i jakiegoś typ , który musiał być powodem tej kłótni . Blondyn kiedy mnie zobaczył uśmiechnął się słabo zostawiając brunetkę w kompletnym szoku . Z kremowej torby wyjęłam kartkę powoli ją rozkładając . Widniał na niej napis '' Kocham cię '' . Chłopak uśmiechnął się wyjmując swoją . Moje oczy zaszkliły się kiedy zdałam sobie sprawę , że na jego kartce pisze to samo . Podeszłam do niego wolnym krokiem tam , że nasze twarze prawie się stykały .
- Należysz do mnie... - wyszeptałam całując chłopaka .
- Tylko do ciebie .

Czy nie potrafisz dostrzec , że to ja Cię rozumiem .
Byłam tu przez cały czas , wiec czemu tego nie dostrzegasz ?
Należysz do mnie .
Trwając przy Tobie i czekając przed twoimi tylnymi drzwiami .
Cały ten czas , jak mogłeś nie wiedzieć , kochanie ?
Należysz do mnie .
Należysz do mnie .
Czy kiedykolwiek przyszło ci na myśl , że być może należysz do mnie ?

***
Imagin napisany z dedykacją dla Kai <3 
Mam nadzieje kochana , że ci się spodoba . Troszkę mi nie wyszedł :/
Ale chyba tragedii nie ma :)

Przypominam o zakładce z zamówieniami . Możecie na niej zamawiać imaginy
( np. Romantyczny z Liam'em dla Julii , kilku częściowy )

6 komentarzy: