czwartek, 13 marca 2014

Stupid Angel cz.1

Na końcu korytarza zobaczyłam dwóch chłopaków . Na oko byli w moim wieku więc jakoś nie zmartwiła mnie ich obecność . Zaczęłam się skradać dając znak Hope żeby szła za mną . Gestem ręki wskazałam na wysokiego bruneta , by się nim zajęła kiedy ja będę wykonywać resztę roboty .
- Pomocy ! - krzyknęła brunetka na co brązowooki rzucił się z ratunkiem .
Jacy mężczyźni są przewidywalni... Pomyślałam wchodząc do ciemnego pokoju .
Zaczęłam kierować się do przodu kiedy na coś wpadłam . Dotknęłam to ręką... Miękkie .
- Mmm tak mi dobrze tak mi rób . - wymamrotał .
Odskoczyłam do tyłu zdając sobie sprawę , że nie jestem tu sama . Już chciałam się wycofywać ale moją ucieczkę przerwał chłopak zapalający światło .
- Co ty tu robisz ?! - warknął - To pomieszczenie tylko dla członków zespołu .
Zarzuciłam włosy na jedno ramie przegryzając dolną wargę .
- Jestem waszą nową stylistką . - powiedziałam .
Coraz lepiej wychodzi mi okłamywanie ludzi...
- A no fakt... - loczek podrapał się po głowie - Liam coś wspominał o nowej stylistce . Ale czemu siedzisz tu po ciemku ? 
Na prawdę ?!
- Nie mogłam znaleźć włącznika .
- Tego , który jest tak ładnie podświetlony ? - zapytał unosząc jedną brew .
- Wybacz jestem jakaś roztargniona .
- Nie szkodzi . Nazywam się Harry .
- T.I... Znaczy T.I to bardzo ładne imię... Nazywam się Helen .
- Miło cię poznać . Już chyba poznałaś Niall'a .
- Mogę się zapytać czemu leży w pół przytomny na kanapie ?
- Miał długą noc . Dziewczyna odrzuciła jego zaręczyny i można powiedzieć , że trochę poszalał .
Już chciałam coś powiedzieć kiedy do pokoju wszedł brunet , który trzymał za ramię Hope .
- Cholera . - wymamrotałam pod nosem .
- Ta dziewczyna próbowała się włamać do studia .
- To moja asystentka . - wypaliłam - Nie dałam jej przepustki... Moja wina .
- Aaa... - wyszeptał puszczając blondynkę . 
Dziewczyna podeszła do mnie uśmiechając się dziwacznie .
- Przepraszam za moje maniery jestem Liam .
- T... Helen . - podałam mu rękę , którą po chwili uścisnął .
- To my musimy na moment wyjść , a wy tu zostańcie . - powiedział Harry momentalnie wychodząc .
- Helen ? - zapytała rozbawionym głosem .
- Milcz . Zobaczymy jakie ty wymyślisz imię na szybko . - dałam jej kuksańca w bok zaczynając swobodnie rozglądać się po pokoju - Dobra zabieramy się do roboty zanim wrócą .
- A on ? - wskazała na śpiącego blondyna .
- Jest.. Jakby to ładnie powiedzieć . Niedysponowany . Już widzę ten nagłówek '' Niall Horan pogrąża się w alkoholizmie '' .
- Dobre . 
- Wiem , a teraz znajdźmy coś na resztę .
Po chwili znalazłyśmy dość materiałów na kilka dobrych artykułów . Kiedy mieliśmy już wychodzić postanowiłam zrobić zdjęcie irladczykowi . Hope już dawno wyszła , a ja zrobiłam parę fotek po czym miałam się ewakuować jednak coś mi na to nie pozwalało . Ostatni raz spojrzałam w stronę chłopaka... Wyjęłam z kieszeni długopis bazgrząc na jego ręce kilka niewyraźnych cyfr . Blondyn uśmiechnął się przez sen , a ja tylko zachichotałam .
- Mam nadzieje , że zadzwonisz... Zanim wyślę do redakcji artykuł . - wyszeptałam uciekajac z budynku .

*kilka dni później*

- Skończyłaś już to w końcu pisać ? - zapytała po raz dziesiąty Hope .
- Tak... - westchnęłam .
W głównej części strony znajdował się nagłówek '' Niall Horan i jego małe sekrety '' . Czerwony kolor rzucał się w oczy wiec nie było opcji żeby ktokolwiek go przeoczył . Od kilku dni strasznie gryzą mnie wyrzuty sumienia . Nigdy podczas trwania mojej kariery jeszcze mi się to nie zdarzyło ale kiedy usłyszałam jego historie coś we mnie pękło . Chwyciłam stertę papierów , by podać je blondynce .
- Jesteś pewna , że mam je zanieść ? Wyglądasz jakby ciebie coś gryzło .
- Może jeszcze go trochę dopracuję . - westchnęłam delikatnie się uśmiechając .
- Jak chcesz . Pamiętaj tylko że dzisiaj jemy kolacje z moją siostrą i jej narzeczonym . - powiedziała akcentując ostatnie słowo .
Wiedziałam jak bardzo jest o to zazdrosna . Jej młodsza o trzy lata siostra lada moment będzie się żenić , a ona co ? Mieszka z przyjaciółką , a jej praca to obsmarowywanie w prasie gwiazd .
- Nie zapomnę .
Dziewczyna wyszła z mojego pokoju , a ja rzuciłam okiem na wyświetlacz telefonu . Trzy nieodebrane połączenia od nieznajomego numeru . Wzięłam urządzenie do ręki wybierając obcy numer .
~ Hallo ? - zapytał ktoś po drugiej stronie .
~ Dzień dobry . Pokazało mi się że starał się pan ze mną skontaktować o co chodzi ?
~ Faktycznie . - zachichotał - Chciałem się dowiedzieć skąd mam twój numer i dlaczego mam go napisane na ręce .
Niall... Pomyślałam .
~ To moja sprawka - przyznałam się i w tym momencie byłam pewna , że się zarumieniłam .
~ Jak masz na imię ? 
~ T.I .
~ Tak więc T.I może spotkamy się dzisiaj ? Chcę poznać osobę , o której myślę od kilku dni .
~ Czemu nie . Tylko powiedz gdzie i kiedy .
~ Za moment wyśle ci adres . Spotkajmy się tam za godzinę .
~ Jasne . To pa . - wyszeptałam .
~ Do zobaczenia .
Usłyszałam sygnał kończący połączenie . Jak poparzona zerwałam się z krzesła od razu podchodząc do szafy . Zaczęłam wyrzucać z niej różne ubrania . Usłyszałam dźwięk sms'a wiec od razu odczytałam wiadomość .
- To niedaleko . - stwierdziłam dalej szukając czegoś odpowiedniego na spotkanie .
Wybrałam kremową sukienkę i czarne buty . Do tego dobrałam skórzaną kurtkę i pasującą do niej torebkę . Włosy rozpuściłam zakręcając delikatnie końce . Nałożyłam jeszcze truskawkowy błyszczyk na usta po czym wyszłam powoli kierując się do określonego celu . 
Usiadłam na ławce szukając wzrokiem blondyna . Ujrzałam go na końcu uliczki . Szedł lekko zamyślony z pojedynczą różą w ręce . Powolnym krokiem ruszyłam w jego kierunku dzięki czemu już po chwili staliśmy twarzą w twarz .
- Nareszcie się spotykamy . - powiedział szeroko się uśmiechając .
- Nareszcie... - powtórzyłam szeptem .

9 komentarzy:

  1. Wspaniały !!!! chcę już next :* / Jula

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega , Mega , M-E-G-A !!! *o* Najlepszy imagin kiedykolwiek ♥♥♥ chcę już next ! Strasznie ciekawi mnie czy wyśle ten artykuł :D czekam niecierpliwie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. C
    CU
    CUD
    CUDO !!!!!!
    Świetny pomysł :) wspaniale napisany z resztą jak zwyklę . Czekam na nastepny :*
    Ps.
    Najlepsze było jak się przedstawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) jestem strasznie ciekawa co będzie dalej :* czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu *o* kochana przeszłaś samą siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! Serio masz talent! Życzę weny i z niecierpliwością czekam na następną część! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Brak słów. Imagin jest naprawdę genialny. Jestem pod wielkim wrażeniem. Mimo, że nie jestem z wami od początku to od wczoraj przeczytałam wszystkie Wasze imaginy. I cóż mam powiedzieć one są po prostu idealne. Nic dodać, nic ująć. Nie da się tego inaczej określić. Czytając to jak pisałyście kiedyś, a jak piszecie teraz to jestem pozytywnie zaskoczona. Należą Wam się ogromne pokłony. Zrobiłyście wielki postęp. Ten blog jest świetny. Najlepszy jaki kiedykolwiek czytałam. Po prostu ubóstwiam Wasze imaginy. Naprawdę powalają na kolana. Każdy jest inną odrębną historią, która łapie za serce. Każdy jest tak idealnie przemyślany i dopracowany do perfekcji. Czyta się je z niewyobrażalną przyjemnością. Widać, że poświęcacie dużo czasu żebyśmy mogli przeczytać coś tak pięknego. Macie naprawdę OGROMNY talent, którego cholernie Wam zazdroszczę :) Nie każdy ma taką wenę i potrafi wymyślić i napisać coś co spodobało by się innym ♥ Wiem,że pisanie nie jest takie proste na jakie się wydaje, bo sama kiedyś próbowałam prowadzić bloga. Niestety mnie się nie udało, ale Wy osiągnęłyście tak dużo. Prowadzicie tego bloga i tak świetnie Wam to wychodzi. Mam nadzieję, że wiążecie swoją przyszłość z pisaniem, bo jak nie to powiedzcie mi co ja będę dalej czytała? Jestem naprawdę STRASZNIE zaszczycona tym, że mam możliwość czytania waszej twórczości. Wiecie jakie jest moje marzenie po odkryciu tego bloga? Nie ? Spotkanie Was. Spotkanie na żywo osobób z których mogę brać przykład i się uczyć. Z moich idolek, którymi stałyście się w momencie przeczytania pierwszego imagina. Podziwiam Was naprawdę. Mam nadzieję ,że niebawem pojawi się kolejna część.

    FANKA NR 1 ♥

    OdpowiedzUsuń