sobota, 1 lutego 2014

Ogłoszenia !

A wiec tak marcheweczki... Mam smutną nowinę bo nasza Grzana postanowiła odejść .
Ma to związek z brakami komentarzy , wyświetleniami . Trochę ją to wszystko przerosło .
Mam nadzieje że nadal będziecie czytać bloga i zostaniecie ze mną , bo nigdzie się nie wybieram .

Teraz trochę powspominajmy :

Blog został założony 22 kwietnia 2013 roku . 
Pierwszy wpis pojawił się tego samego dnia .
Początkowo były nas trzy . 
Po kilku miesiącach nasza była przyjaciółka odeszła więc zostałyśmy same . 
Znów zaczęło się układać .
Dużo wejść , komentarzy... 
To było na prawdę dobre lato . 
W końcu wszystko się kończy . 
Wróciłyśmy do szkoły tak samo jak wy . 
Zaczął gonić nas czas przez co coraz rzadziej dodawałyśmy imaginy . ( Za co przepraszam )
Razem przeszłyśmy bardzo dobry okres czasu za co jestem jej bardzo wdzięczna . 
Miałyśmy wzloty i upadki ale się nie poddawałyśmy . 
Jednak nie każdy ma tyle siły przez co dziś musimy się z nią żegnać .


Tak więc dziś z bloga odchodzi mój promyk szczęścia .
Myślę że i wam będzie brakować jej żartów i zamieszania , które wprowadzała 
w każdym opowiadaniu .

Na znak że będziemy tęsknić napisz w komentarzu '' <3 ''
Niech zobaczy ile dla nas znaczy jej praca 
i serce , które wkłada w każdy imagin .



9 komentarzy:

  1. Grzana wroc !

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś, ale jak narazie dam sobie spokój z imaginami. Czasem (jeśli Pigi pozwoli) napisze dla Was jakiegoś :))
    Całuski "Zjebana Grzana" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Majka jej kochana kolezaneczka <3 ! Nie jestes zjebana, jestes cudowna osobka, ktora zawsze mnie rosmieszy i pocieszy. Kocham cie. I kto by tesknil to mial dac serduszko to ja daje 1275494700 serduszek <3 <3 KOCHAM CIE SKARBIE

    OdpowiedzUsuń