niedziela, 23 lutego 2014

Gify :)

Pamiętacie jak kiedyś wstawiałyśmy imaginy z gifami?
DZISIAJ MAM DLA WAS KILKA JAKO, ŻE MAM DOBRY HUMOR HAHA :D

1.
Niall: Cześć Harry, bolało jak spadłeś z nieba? Bo sądząc po ryju musiałeś nieźle przykurwić.


Harry:

  





2.
-Jak wyglądam w tej bieliźnie?
Wszyscy: *o*
Harry: Lepiej wyglądasz bez.


3.
Louis i jego życie na krawędzi.


4.
Ktoś: TI jest brzydka.
Harry: Boże, trzymaj mnie bo mu wykurwie.


5.
Harry zawsze rzuca ręcznikiem :O
Tu:


I tu też:



6.
Koncert Justina Biebera:


Koncert One Direction: 



7.
Tak wyglądam ja i Pigi w miejscach publicznych:

8.
Inne gwiazdy jeżdzą w Lamborghini
A Liam gustuje w innych pojazdach
i jeszcze czuje sie jak Bóg




9.
Prawie codzienna moja sytuacja w szkole gdy ktoś hejtuje 1D na moich oczach.


10.
Przez tego gifa płakałam przez godzine
HAHAHAHAHHA XD



JEŚLI WAM SIĘ PODOBAŁY TO KOMENTUJCIE A JA NASTĘPNYM RAZEM ZROBIE ICH 2 RAZY WIĘCEJ :)
MIŁEJ NIEDZIELI <3


3 komentarze:

  1. Super ... ♥
    Zapraszam: http://nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanko
    sama robiłaś tego bloga czy ktoś ci go robił? :)

    OdpowiedzUsuń