wtorek, 12 listopada 2013

Teenage Dream

Powiew wiatru roznoszący złote liście ...
Lekki deszcz spadający na moją twarz ... 
Mała drewniana trumna zabierająca wszystko co kocham...
Podchodzę bliżej,  kładę drobne stokrotki na bukową powłokę .  
Pamiętasz  ? 
Zawsze zaplatałaś wianki... 
Każdego lata...
Nie byłaś ze mną długo . 
Przeżyłaś tylko dwadzieścia wiosen . 
Jednak nigdy się nie skarżyłaś na swój los . 
Pomagałaś innym chociaż ty też potrzebowałaś pomocy .  
Nie pamiętam chwili w której się nie uśmiechałaś... 
Może dlatego że takiej nie było .
Zawsze radosna  , pomocna  , szczera  , nie miałaś zmartwień  , a teraz muszę cię żegnać . 
Na zawsze...
Kochanie pamiętaj że cię kocham . 
Zawsze twój . 
Pamiętasz  ? 
Zawsze razem pomimo wielu przeszkód .
Oddalam się nie mogę patrzeć jak odchodzisz już na zawsze...
Wracam do domu powracając do moich codziennych czynności . 
Patrzenie się w sufit . 
Chowam twarz w poduszkę .
Dlaczego to tak boli  ?
Odwracam się do tyłu sprawdzając czy to nie aby na pewno sen . 
Puste miejsce... czyli to wszystko to prawda . 
Gładzę miejsce na którym zawsze leżałaś . 
Jak tu pusto . 
Bez twojego śmiechu... 
Sięgam pod łóżko i wyjmuje butelkę whisky . 
Upijam kilka łyków  .
Widzę ciebie... leżysz obok . 
Może trochę bardziej blada . 
Twoje blond włosy opadają ci na twarz . 
Delikatnym ruchem odgarnąłem je zakładając ci je za ucho . 
Uśmiechasz się na co reaguje tym samym .
- Zawsze razem  - szepczesz całując mnie w usta . Czuję smak twojego jagodowego błyszczyka który tak uwielbiałaś .
- Niall... obiecaj mi jedno... - kiwam głową żeby kontynuowała  - będziesz żyć dalej . Zaczniesz wszystko od nowa beze mnie . Znajdziesz dziewczynę założysz rodzinę . Będziesz żyć tak jak zawsze chciałeś . Duża rodzina i domek na odludziu . Obiecaj...
- Obiecuje... - wyszeptałem .
Moje powieki stały się cięższe . 
Ostatni raz spojrzałem na twoją twarz chcąc zapamiętać jej najmniejszy szczegół .
- Śpij dobrze kochanie . - mówisz  , a ja odchodzę do mojego wyimaginowanego świata w którym żyjesz .

Bóg ich połączył .

Los rozłączył .
Serce zapamiętało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz