środa, 20 listopada 2013

Finally.


IMAGIN PISANY JAKO PAMIĘTNIK!

13 listopad 2013
Krzyk i przerażenie.
To ostatnie rzeczy jakie pamiętam.
Wtedy moja pamięć nagle się urywa, zostawiając pustkę w głowie.
Nie wiem co się stało. Nie wiem dlaczego tu jestem. Lekarze powtarzają, że mam nietypową amnezję-pamiętam tylko jeden dzień i w czasie snu mój mózg jakby się resetuje i stara śpiewka. Budzę się ze wspomnieniem krzyku i nic. Pustka. Jakbym dopiero się urodziła.
I w taki oto właśnie sposób wpadłam na pomysł by pisać pamiętnik.
Także cześć pamiętniczku-jestem Patty a nazwiska nie pamiętam.

14 listopad 2013
Dziś rano wstałam przypuszczam tak samo jak zawsze. Odwiedził mnie lekarz i powiedział, że zmiany są zbyt poważne by mówić na razie o poprawie. Płakałam do poduszki przez kilka godzin. Odwiedził mnie jakiś chłopak, przedstawił się jako Liam. Polubiłam go. Dał mi posłuchać muzyki, jakiegoś zespołu One Direction i jestem pewna że już gdzieś słyszałam tą piosenkę. Tylko gdzie?

15 listopad 2013
Liam przyszedł także dzisiaj. Dziwna sytuacja. Zaczął do mnie normalnie mówić na wczorajsze nieskończone tematy a ja nie wiedziałam kim jest, więc zaczęłam piszczeć. Lekarz opowiedział Liamowi o mojej chorobie, i teraz jest już chyba dobrze. Przyniósł gitare i zagrał mi piosenkę- tego zespołu co już go 'słyszałam'. Coraz bardziej byłam pewna, że wiem o jaką chodzi, ale lekarze mi nie wierzą. Dlaczego?

16 listopad 2013
Liam przyszedł do mnie z bukietem kwiatów i poinformował mnie, że mam dzisiaj urodziny. Szczerze, to nie wiedziałam jak mam się zachować bo nawet nie wiem jak się obchodzi urodziny. Payne zabrał mnie ze szpitala na spacer. 'Pierwszy' raz widziałam tak piękne niebo z milionami światełek.
Staliśmy i oglądaliśmy razem gwiazdy gdy on mnie pocałował. Zamurowało mnie. Czy ja się w nim zakochałam?! Przecież to niemożliwe, skoro każdego dnia rano nie wiem kim on jest!
Chcę być normalna, tylko o to proszę.

17 listopad 2013
Dzisiaj Liama nie było. Nawet nie zauważyłam zmiany w harmonogramie mojego dnia dopóki nie otworzyłam Ciebie pamiętniku. Ty mi pomagasz.

20 listopad 2013
Liama nie ma od kilku dni. W dziwny sposób się o niego boję. A co jeśli mu się coś stało?!

22 listopad 2013
Dzisiaj nareszcie Liam mnie odwiedził! Był smutny, widziałam to. Powiedział, że wyjeżdża na miesiąc i nie będzie mógł mnie odwiedzać. Prawie zaczęłam płakać. Zostawił mi płytę One Direction na której okładce jest on. Zdziwiłam się. Czyli Liam jest sławny?
Napisał w wewnątrz opakowania 'Pamiętaj o mnie, Liam'

23 listopad 2013
Dzisiaj był jakiś przełom!
Słuchałam płyty od Liama. Gdy jedna, 'Over Again' zaczęła lecieć, w mojej głowie zaświeciło. Widziałam urywki wydarzeń. One pojawiały się nagle.
Jedna była na koncercie, chyba 1D i w tle leciała ta piosenka. Stałam tam z jakąś blondynką, nie pamiętam jej imienia. Potem było, że wracałyśmy do domu gdy wjechał w nas samochód. I tu w tym momencie usłyszałam ten przerażający krzyk. Bella... Bella... Bella!
Krzyczałam jej imię a lekarze wstrzyknęli mi jakieś lekarstwo. Właśnie zasypiam więc by nie zapomnieć tego dnia pisze szybko tą notatkęęęę....

22 grudzień 2013
Dzisiaj odwiedził mnie nareszcie Liam! Gdy go nie było, nie miałam co zapisywać w pamiętniku, bo mój dzień wyglądał mniejwięcej tak, że leżałam i gapiłam się w sufit.
Opowiedział mi jak było w trasie, i o smutnym incydencie bo miał wypadek.
Kolejna urywka pokazała się w mojej głowie.
Liam jadący samochodem, wjeżdżający prosto na mnie i na Bellę moją przyjaciółkę.
Gdy szepnęłam do siebie słowa 'Bella... Wypadek..." Liam uciekł z sali.
Dziwne.

23 grudzień 2013
Przyszedł Liam. Smutny.
Chwycił mnie za ręke i wszystko opowiedział. Że byłam na jego koncercie i gdy wracałam z przyjaciółką on na pasach nas nie zauważył i nas potrącił. Doznałam szoku. Przez Liama nic nie pamiętam?!
Brunet przepraszał i chciał wychodzić gdy go zatrzymałam i pocałowałam. To było magiczne.

24 grudzień 2013
Dzisiaj przysnęłam w ciągu dnia i śniło mi się jak się wydaje, mój ostatni dzień który jako tako pamiętam. Śniło mi się wszystko co powiedział Liam.
Gdy sie obudziłam, nagle... Nie wiem jak to wytłumaczyć ale... Wróciła mi pamięć! Przypomniałam sobie, że jestem największą fanką 1D, mam wspaniałych rodziców lecz nie przychodzili do mnie bo się bali. Mam młodsze rodzeństwo i mam wspaniałą przyjaciółke. Tylko nie wiem co z nią.
Powiedziałam wszystko lekarzowi ale on mi nie wierzy! Dlaczego?!

25 grudzień 2013
Przyszedł Liam i wszystko mu opowiedziałam. Że pamiętam wszystko! W jakiej kolejności śpiewali piosenki na koncercie a on to potwierdził! Ucieszył się! Tylko nie rozumiał dlaczego nie mogę wyjść ze szpitala.

26 grudzień 2013
Spytałam Liama czy stąd wyjdę, a on powiedział że się postara.

27 grudzień 2013
Dzisiaj był najszczęśliwszy dzień mojego życia! Wypuścili mnie ze szpitala! Odebrali mnie rodzice, pamiętam ich!
Odwiedziłam Bellę. Otworzyła mi jej mama. Ubrana skromnie na czarno. Gdy ją zobaczyłam, wiedziałam co się stało, nie musiała tłumaczyć.

28 grudzień 2013
Mama zaprowadziła mnie na jej grób. Nie mogłam uwierzyć. Czułam się winna. Winna że ja żyję a jej już nie ma. To mnie przybijało. Jej piękne zdjęcie na nagrobku. Strasznie za nią tęsknie.

29 listopad 2013
Liam wyznał mi miłość! To najpiękniejszy dzień mojego życia!
Mimo iż już wszystko pamiętam nadal piszę w pamiętniku. Ma on dla mnie wartość sentymentalną lecz ja już nie chcę wracać do przeszłości. Muszę zapomnieć i zacząć wszystko od nowa.
Dziękuje ci pamiętniku za bycie ze mną.
Patty Harris
P.S. Nareszcie pamiętam swoje nazwisko!

POV OGÓLNE
Patty wrzuciła pamiętnik do ognia, chcąc by przeszłość dała jej spokój. Wtulona w Liama wróciła do domu, z nadzieją na lepsze jutro...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz