sobota, 2 listopada 2013

Dear Darlin



Moja ukochana...
Było krótko...
Było słodko...
Próbowaliśmy...
Wiem że nie zawsze było kolorowo . Nie umiem cofnąć czasu...
Ale kochanie , gdybym umiał zamienił bym wszystkie nasze szepty .W jeden ciepły krzyk !
Twoje wszystkie łzy w szeroki uśmiech...
Moje słowa wypowiedziane w twoją stronę nie zawsze były przyjemne...
Ale ile razy mówiłem jak cię kocham ?
Jak bardzo jesteś dla mnie ważna ?
Te słowa... Dziewczyno one wszystkie były szczere !!!
Każde ! Rozumiesz ?! Nigdy ci nie skłamałem...
Nie mogłem , nie chciałem . Za bardzo cię kochałem...
I nadal kocham ale ty... ODESZŁAŚ ! Jak mogłaś ?! Zostawiłaś mnie samego !
Nadal trzęsą mi się ręce jak pomyślę że już nigdy cię nie zobaczę...
Twojego uśmiechu...
Twojego grymasu nie zadowolenia kiedy skończyły się słodycze...
Twoich oczu...
Twojego uśmiechu kiedy okazało się że ty miałaś rację...
Ciebie...
Wszystkiego związanego z tobą... Tęsknie .
I nie wiem co mam z tym zrobić . Skończę pisać ten list i co ? Umarłaś ! Nic tego nie zmieni .

Odłożyłem pióro i powolnie wyjąłem pistolet z dolnej szuflady mojego biurka .
Obracałem przedmiot w ręce i zastanawiałem się jak zakończę swoje życie...
Strzał w głowę... W serce... Tyle możliwości , a tylko jedno życie . Już wiem ! Kochanie niedługo się spotkamy .
Pojechałem na wzgórze na którym się poznaliśmy... Pamiętasz ? Zabłądziłaś , krzyczałaś niezrozumiałe przekleństwa do swojego iPhone'a po czym roztrzaskałaś go o ziemię , zaczęłaś płakać... To wtedy się zakochałem . Od pierwszego wejrzenia . Już wtedy wiedziałem że będziesz moja...
Podniosłem pistolet do skroni i nacisnąłem spust . Ostatnie co pamiętam to ciebie... płakałaś .

2 Listopad 2013 rok ~ Gazeta wydanie specjalne .

Członek popularnego na całym świecie zespołu One Direction - Liam Payne popełnił samobójstwo . Jego przyjaciele uważają że ma to związek z tragiczną śmiercią jego narzeczonej T.I T.N , która zginęła w wypadku samochodowym 13 września 2013 roku w dzień urodzin jednego z członków zespołu . 
Liam od tamtego czasu uczestniczył w terapiach psychiatrycznych .
Jego przyjaciel Zayn Malik wypowiedział się na temat śmierci kumpla .
'' Widzieliśmy jak cierpi... Każdego dnia był nie szczęśliwy , płakał przy każdej okazji  po prostu sobie z tym nie radził . Nie był w stanie dłużej udawać szczęśliwego dlatego zrezygnował z wywiadów i koncertów .
Teraz jest razem z T.I więc wreszcie jest szczęśliwy... Przynajmniej mamy taką nadzieję . ''
Jego wypowiedź wstrząsnęła całym światem . Fanki nadal nie mogą pogodzić się z faktem iż ich idol już nigdy nie pojawi się na scenie .
Jednak my tak samo jak Zayn mamy nadzieje że Liam jest szczęśliwy .
Niech spoczywa w pokoju .

****************************************************************************************
Przepraszam że tak długo nic nie dodawałam ale nie mam czasu... :C jest mi z tego powodu strasznie smutno bo czuje że was zaniedbałam . Postaram się teraz coś dodawać ale nie obiecuje :/ 
Chciałam was upewnić że ten blog i wy jesteście dla mnie bardzo ważne :) i nie wyobrażam sobie bez was nawet tygodnia :)
Kocham was marcheweczki :*** i jeszcze raz przepraszam .

1 komentarz:

  1. ja... sie... kurwa...poplakalam!
    piekne nooo *.*
    a ja jutro dodam imagina z Zaynem :3

    OdpowiedzUsuń