sobota, 31 sierpnia 2013

PREMIERA THIS IS US W RUMI :) 30.08.2013

SIEMA :D
A więc opowiem wam wszystko od początku :D

Rano podjarana wstałam o 8:30 O.o . Potem o 12:50 przyszła Pigi i ja jej ułożyłam grzywkę a'la Louis która potem się rozpadła :C a ja rozwiązałam papiloty. I byłyśmy LARRY XD

Poszłyśmy do Lidla po coś do jedzenia bo bez obiadu jechałyśmy :C
PIGI geniusz kupiła bilet do Gdyni zamiast do Rumi, HAHAAHHAA XD

Dojechałyśmy i poszłyśmy do Galerii. nikogo nie widziałyśmy więc sobie bez celu chodziłyśmy. była 15 coś koło. poszłyśmy do Empiku gdzie znalazłyśmy obok siebie książki Harrego a 1D gdzie indziej.
'Harry, zjedz Snickersa bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyć.'

i nagle widzimy na ławce dziewczyny z bluzkami 1D. one się na nas patrzą my na nie ale żadne nie zagadały. robimy jeszcze jedno kółko i potem zagadałyśmy jakoś hahaha i wtedy razem wszędzie chodziłyśmy :)))
nie za bardzo pamiętam imion wszystkich dziewczyn ale pamiętam że to była ANIA i JUSTYNA <pozdrawiamy xd>.
wtedy widzę fajną torbę z UK < Aga chyba xd > a po chwili na niej napis 'One Direction' to my w bieg za nimi i złapałyśmy je w C&A chyba :)
i tak nasza grupka się powiększała aż było nas chyba 10-12 :)
wróciłyśmy się z Pigi na PKP po nasze kumpele i Kate :)
poszłyśmy z powrotem do galerii, znalazłyśmy poprzednią grupkę ale było ich JESZCZE więcej ;_;
stałyśmy już o 17:20 przy Multikinie i tam jakiś zajebisty MASSIVE ATACK Directioners z koszulkami i torbami. nagle do mnie  @horanismydope i gadamy ona się pyta gdzie ja jestem a ja mówię że w środku i patrzę i ją znalazłam więc FREE HUGS były jak jedna wielka kochająca się rodzina <3 nagle podchodzi kolejna dziewczyna i do mnie 'HEJ' a ja nie wiedziałam kto to a ona '@1DMyLuv' a ja 'aaaaaa' i znowu HUG :D
jakieś dziewczyny siedziały przy stolikach i gdy Pigi przechodziła to one skomentowały to 'jeju, fanka Louisa, ohh' spoko.
podpisałyśmy się na koszulce Kate i na płycie Ani :) mamy kilka zdjęć xd
nagle pojawił się jakiś chłopak a dziewczyny zaczęły krzyczeć że to Justin Bieber -,- SERIO?
zeskanowali nam bilety i poszłyśmy do łazienki.
a ja sobie stoję przy lustrze, myje ręce i gwiżdże patrząc na plakat który tam wisi. rach ciach i go zajebałam do plecaka hahahhaha XD IDIOTKA JA
idziemy na swoje miejsca i się okazało że koło mnie siedzi Natalia(?) a za nami @horanismydope i @1DMyLuv
beka w chuj ogólnie xd
film zajebisty <3 chciałam nagrać ale facet do mnie podszedł 'za nagrywanie wyrzucamy z sali' a ja sobie myślę 'wypierdalaj! nagrywam małego Niallerka :C'
ALE NAGRAŁAM DLA WAS POCZĄTEK! mam też kawałek jak śpiewają Up All Night ale tam słychać jak śpiewam więc nie za bardzo ;c

mam kilka zdjęć z dziewczynami :)
<ZAJEBAŁAM TEN PLAKAT Z KIBLA
HAHAHAHAHAHHAHA XD>
JEDNYM SŁOWEM? KOCHAM TE DZIEWCZYNY <333333333333333333333333333



6 komentarzy:

  1. Hej :) Ania pisze XD wyszłam jak ziemniak haha.Też was kocham :** Nie mogę nadal ochłonąć :p Zapraszam na mojego jebniętego bloga http://oficial-blog-onedirection.blogspot.com/ i teraz już mi się przypomniał link :3
    PS.Pozdrawiam i weny życzę laski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas przed premierą jakaś laska chodziła po galerii z kartonowym Harrym i siedzimy sobie w parku na zlocie i nagle któraś dostała cynk o tej lasce i w ryk : lecimy obczajać Harrego!!. Podobno jakaś dziewczyna przyniosła narzędzia i również zajebała plakat z łazienki więc nie jesteś jedyna xd
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko w jaki sposób ona to zrobiła... Wyjęła plakat lekko go uszkadzając po czym zaczęła się śmiać i wrzeszczeć . Ja kulturalnie udawałam że jej nie znam XD

      Usuń
    2. No znam to uczucie jak koleżanki mają odpał xd

      Usuń
  3. AAAAAA też Was kocham xd siedziałam przed Tobą ;) Nadal nie wierzę, że tam byłam *-* ślicznie spiewasz <3 KOCHAM WAS <3 /@Olzzz96 (ta Oliwia z przodu XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA?! ŚLICZNIE ŚPIEWAM?! HAHAHHAHAHAHHAHHAHA DOBRE XD KC TEŻ :*

      Usuń