czwartek, 29 sierpnia 2013

NOTKA :)

Hej :) Tu Grzana
1.Jak wiecie koniec wakacji już za 3 dni i trzeba iść ZNOWU do tej cholernej szkoły. Ja z Pigi idę do  3 gim więc będziemy musiały się w tym roku przyłożyć do nauki i co za tym idzie? Imaginy będą się pojawiały rzadziej niż teraz ale 1 na tydzień na pewno będzie :)
2. JUTRO PREMIERA THIS IS US W POLSCE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Jadę jutro z Pigi i naszą kumpelą Roszką na premiere i mamy mega podjarę *-* Czy wy też? :D
Trzymajcie mnie bo tam zemdleję, serio *,*
Z Pigi jedziemy tam już o 14:20 by spotkać Directioners mimo że film zaczyna się dopiero o 18 <szalone xd>
CZY JEST KTOŚ KTO JEDZIE DO RUMII NA PREMIERE? PISAĆ! @FuckinAwesom lub @ImKevinBitch
Jeśli będziecie chcieli jakiś ''raport'' z tego dnia, co się wydarzyło to piszcie w komentarzach to ja bardzo chętnie takie coś napiszę :)
3. Widzieliście? <KLIK>  Ja to dopiero dzisiaj obczaiłam i powiem wam tak.... POZDRAWIAM Z PODŁOGI!! Szczałam przez chyba godzinę a nikt nie wiedział o co chodzi :)
4.  Słyszeliście o akcji na VMA? 1D odbierali nagrodę gdy na sali rozlało się buczenia. Lady GaGa przyznała: ''każda nagroda którą oni dostali w ciągu ostatnich lat jest im zasłużona' i opuściła galę. Szczerze? Nigdy jakoś nie lubiłam Gagi za jej dziwne teledyski i tą sukienkę z mięsa O_o ale teraz przyznam się bez bicia że mam do niej szacunek. Postąpiła bardzo odważnie i miło :3

To chyba wszystko co chciałam wam przekazać :))))
Miłego dnia i jeśli ktoś idzie na This Is Us to MIŁEJ PREMIERY KOCHANI :****

2 komentarze:

  1. Super nowy wygląd, ostatnio jaram się jaskółkami.
    No myślałam że idziemy do tego samego miasta na premierę, bo też mamy zlot o14 (naprawdę nie wiem co będziemy tam robić aż cztery godziny ale cóż) przed seansem, co do szkoły to nie martwcie się ja ide do pierwszej gim. i trzeba będzie się przyzwyczaić na dodatek z rozszerzonym angielskim masakra, ale pozdrawiam i życzę przytomności (?) na TIU
    Raspberry Muffin ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko a ja nie idę na TIU :( moje marzenia poszły się jebać. a ja ryczę i ryczę.
    dajcie znać po premierze jak było i co było w filmie, ok? :D dla starej, dobrej Wiktorii :D
    Vicky xx

    OdpowiedzUsuń