czwartek, 29 sierpnia 2013

Hello cz.1

 Happy Birthday Liam !!! <3 Urodzinowy Imagin !!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Hahahaha Haszysz , Mega Faza , to całe moje życie . Może wpadłam w złe towarzystwo ale tego nie żałuje . Poznałam wspaniałych ludzi . Hipisi to środowisko w którym się obraca.
Zloty , spotkania , zamiast domu Volkswagen T2 . Mój osobisty dom na kółkach .
    Nie żałuje niczego ! Nie narzekam na brak bliskich , przyjaciół , a co dopiero chłopaka . Wole żyć na własną rękę . Nie być od nikogo zależna . Jestem jak kot . Chodzę własnymi ścieżkami , a może jak liść ? Przecież zawsze jestem tam gdzie poniesie mnie wiatr . Nie wiem... Przecież mogę być każdym . Mogę budzić pozory grzecznej dziewczynki by po chwili stać się rozgoryczona . Teraz ludzie tylko udają . Nakładają na siebie maski... Nie jestem jedną z nich ! Jestem sobą . T.I T.N z nienormalnymi marzeniami które mogą nigdy się nie spełnić !!!
    Mimo tego że zachowuje się jakbym coś brała jestem czysta jak łezka . No pomijając haszysz . Po tym nie masz takich odlotów . Cały czas jestem świadoma tylko świat staje się nagle lepszy , ludzie przyjaźni , zatłoczone ulice puste , niebo bardziej niebieskie niż zawsze , noc mniej straszna , dzień bardziej słoneczny tak jakby całe zło tego świata wyparowało.... Zamknęło się w małej kapsułce , którą łykam kiedy trzeźwieje...
    Wyglądam przeciętnie ale co w tych czasach jest inne ?
Przeciętne miasta , przeciętni ludzie , przeciętne życie . Wszystko straciło swój kolor i blask...
   To całe udawanie miłości , brak szacunku do drugiego człowieka , to wszystko nas zgubi ! Wszystko traci przekaż . Te promowane Boys Band'y ?! Kto teraz dba o dobrą muzykę ? Przekaz ? Prawdę ? Każda piosenka jest o tym samym . On ją kocha ona go nie albo na odwrót . Miłość , miłość , miłość ! Wszyscy śpiewają o uczuciu którego możliwe że ni nigdy nie doznali . Miłość rodziców to nie to samo uczucie co miłość nie znanej osoby...
To jakby tofu . Daje ci siłę ale nie pełną satysfakcje .
    Gdzie się podziała dawna twórczość ? Zagubiła się razem z naturalnością . Ile jest naturalnych dziewczyn ? W tych czasach to już rzadkość . Chłopacy nic lepiej . Rozumiem rurki rurkami ale pudrowanie noska i brak siły na tyle żeby otworzyć głupi słoik ?
To nie jest męskie... Nie sądzicie ?
    Prasa... Pijawki żerujące na wypadkach gwiazd . Zresztą wina leży po obu stronach . Wszyscy teraz myślą tylko tak :
'' Pokaże dupę w gazecie , internecie... To na pewno uczyni mnie bardziej znaną '' 
Nastolatki... Era FaceBook'a , Twitter'a . Pokażę cycki w necie ! Jestem taka zajebista ! -,-'
Zresztą po co ja o tym myślę ? Co to zmieni ? Nic...
    Wyszłam z mojego królestwa . Świerze powietrze , świergot ptaków to jest dopiero życie .
Zaparkowałam moje maleństwo nie daleko przepięknej polany i jeziora . Zaraz zaraz coś mi tu nie gra... Wczoraj nie było tu tych wszystkich namiotów , kamer ? No super załapałam się na plan jakiegoś kolejnego teledysku bez przekazu....
Podeszłam bliżej żeby sprawdzić kto ma czelność zakłócać moją bezcenną ciszę .
No łał piątka śpiewających chłopaków biegających bez jakiegokolwiek sensu  . Do kont zmierza ten świat ?
- Ejjj ! Halo !
Obróciłam się do tyłu i ujrzałam bruneta biegnącego w moją stronę . to chyba jakaś pomyłka... Odwróciłam się na pięcie i dalej szłam w kierunku mojego autka .
- No ej ! - jeszcze raz się obróciłam , wskazałam na siebie palcem na co chłopak pokiwał stanowczo głową - Tak do ciebie mówię !
Zdyszany brunet zatrzymał się jakiś metr przede mną . Było po nim widać że nie mógł złapać oddechu bo swoim krótkim biegu .
- Co chciałeś... ?
- Jestem Liam .
- A ja T.I... No więc przejdźmy do rzeczy . Czego chciałeś ?
- Nie widziałem cię tu jeszcze.. Też bierzesz udział w teledysku ?
- Nigdy ! Nie wzięła bym udziału w tak prymitywnym zajęciu .
Chłopak zrobił skruszona minę...
- Przepraszam nie ot o mi chodziło... - spuściłam wzrok i byłam gotowa na jakąś ciętą odzywkę bruneta .

4 komentarze:

  1. Kuszący wygląd bloga, tylko ciężko się czyta przez czcionkę :( Byłaby możliwość zmienienia jej na zwykłego Ariala? I usunięcie kodów podczas dodawania komentarzy? Brakowało mi imaginów z Liamem.
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Lia$$ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne zaraz zmienię czcionkę . Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  2. ja pierdziele, zajebiscie piszecie XD serio, chcialabym kiedys tez tak dobrze pisac imaginy :D
    Vicky xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Super można fajnie wczuć się w klimat imagina ;)
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń