niedziela, 4 sierpnia 2013

Shout about it

Widziałam go jedyny raz gdy byłam z paczką.
Blask jego niebieskich tęczówek oświecił mnie. Jego uśmiech gdy ktoś palnął coś głupiego, a tylko my dwoje się z tego śmialiśmy. Ale to spotkanie było przypadkowe. Kiedyś chodził do naszej szkoły w Irlandii ale przeprowadził się do UK. A teraz? Przyjechał pewnie na wakacje a potem znowu wraca.
Od tego czasu go nie widziałam. Tak jakoś, nie wiem jakim cudem zapadł w mojej pamięci. Czy ja jestem jakaś dziwna?
Znowu zwlokłam się z łóżka kierując się do kuchni. Nikogo nie było, oprócz mojego psa-Belli. Wziełam ją do pokoju a tam ubrałam się szybko i umyłam zęby. Włosy związałam w kitka. Wziełam Bellę i wyszłam z nią z domu kierując się do naszego parku. Wypuściłam małą ze smyczy a ta ganiała jak szalona. Nagle dostałam sms-a. Jakieś jebane wróżki -,- 'Miłość czeka tuż za rogiem'.
Z rozbawieniem na twarzy usunełam wiadomość i zaczęłam szukać wzrokiem Belli. Gdy jej nie znalazłam, wstałam i powtórzyłam czynność.
-Cholera...
Krzyknełam sama do siebie i biegałam jak pojebana po parku krzycząc 'Bella!!'
Nagle zobaczyłam JEGO. Kucał i bawił się z Bellą. Widać, że sprawiało mu to przyjemność- zabawa z psem. Mała szczekała radośnie a na jego twarzy zagościł szeroki uśmiech gdy uniósł na mnie wzrok.
Znowu te niebieskie oczy...
-Hej. Przepraszam za nią, jeśli cie zacz...
-Nie, spokojnie. Nic się nie stało. Jak sie zwie?
-Bella- kucnełam obok niego, przyglądając się jemu i psu.
Słodko razem wyglądają a z niego to ciacho... EMM, CO? STOP! Nie!
-[T.I]...
Zaczął mówić, niepewny swoich słów.
Woow, zna moje imie! Mam czuć się zaszczycona że ON Niall Horan mnie pamięta? Owacje na stojąco dla mnie!!
-Tak?
-Wiesz... Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Zmarszczyłam brwi.
-W jakim sensie?
Blondyn lekko się uśmiechnął i wbił swój wzrok w swoje buty.
-Takim.
Nagle przybliżył się i przywarł do mnie swoimi  wargami.
Jezu, kochany. On jet boski.
-W takim to tak.
Oderwałam się od niego a on na te słowa zamruczał i znowu się do mnie przybliżył <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SIEMA KOCHANI! JESTEM Z SIEBIE SOOO PROUD! W KOŃCU MAM WEEENE! Yeeeeah! Więc prosze, łapcie imagina z Niallem a jutro przybędzie imagin do 'Everything About You' :----) MIŁEGO TYGODNIA!! :*
Grzana xdd

1 komentarz:

  1. aww, urocze i zajebiste :)))) nie wiem co mam wiecej powiedziec, super i tyle :D 8))
    buziole,
    Vicky xx

    OdpowiedzUsuń