czwartek, 17 kwietnia 2014

OMG !

Omg !!! O boziu . 30 tysięcy wejść ! Rozumiecie co to oznacza ?! Ktoś nas czyta xd 
Dziękuję wam za to bardzo jesteście niezwykłe . Ogólnie cud , miód , malina . Od siebie chciałam wam bardzo , ale to bardzo podziękować za możliwość pisania dla was . Pozwalacie mi spełnić moje największe marzenie i dajecie nadzieje na dalsze życie . Byłyście z nami na samym początku kiedy pisałyśmy dość słabo (czytaj : porażka po całej linii ) , kiedy upadałyśmy i kiedy osiągałyśmy sukcesy . Teraz też zadaję sobie sprawę , że moje imaginy nie są doskonałe ( taka prawda ) i nigdy nie będą , ale chcę pisać i robię to dla was , bo to każda z was jest moją muzą . Dzięki wam codziennie budzę się z myślą :
'' O rany . Na prawdę robisz coś dobrze ''
I choćby mieli mi mówić '' jesteś nikim '' i '' nigdy nic nie osiągniesz '' wiem , że jest inaczej . To wy dałyście mi skrzydła i na reszcie mogę polecieć .
Przy okazji chciałam wam powiedzieć , że mimo tego , że żadnej z was nie znam osobiście jesteście moją rodziną . Moją własną niezwykłą rodziną , która jest dla mnie wszystkim . 
Kiedy zakładałam tego bloga nigdy nie pomyślała bym , że osiągniemy taki sukces . 30 tyś. to na prawdę coś . Ciekawe czy w podaniu do szkoły mogła bym to napisać... Nie nic xd
Ostatni raz wielkie podziękowania za waszą obecność i mam nadzieje , że razem dobijemy do kolejnych tysięcy :)
Wasza Patty (Pigi)Tomlinson .

OH DŻIZYS...... WIDZICIE TO?! 30 TYSIĘCY. 30. TYSIĘCY. 30 I 3 ZERA. 3 0 T Y S I Ę C Y TYLE WYŚWIETLEŃ W ROK! WŁAŚNIE PŁACZE I JAK TO PIGI MÓWI, WŁAŚNIE ZABIJAM WAS WIELKĄ CZCIONKĄ, PRZEPRASZAM, NO ALE EMOCJE DAJĄ SIĘ WE ZNAKI 
Nigdy nie sądziłam, że pokocham pisanie, aż tak bardzo. Mimo, iż nie wychodzi mi to aż tak perfekcyjnie to i tak jestem z nich dumna, bo pisze je całym sercem. Tak po prawdzie jestem całkowitym beztalenciem - strasznie fałszuje, tańczę jak ten gościu w Midnight Memories, nie potrafię narysować prostej kreski. Ale jedno nawet mi wychodzi - pisanie. To jedyna rzecz, która mi się w życiu udaje. No i jeszcze bycie błaznem mi wychodzi, ale to już przy innej okazji :D Nie potrafię napisać takiej przemowy jak Pigi , nie umiem obrać swoje uczucia w słowa. Ale jedno jest pewne. Bez was niczego byśmy nie osiągnęły. Nasze życie zmieniło się, bo skupiłyśmy się na prowadzeniu bloga najlepiej jak umiemy i myślę, że nawet dobrze nam wychodzi.. No dobra, kogo ja próbuje oszukać?! JESTEŚMY ZAJEBISTE !
Kocham Was, dziękuję jeszcze raz za ten niesamowity i owocny rok oraz magiczne 
3 0 T Y S I Ę C Y wejść! 


Wasza idiotka Grzana ♡♡♡♡♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz