wtorek, 22 kwietnia 2014

Już rok razem ! :D

JUŻ ROK RAZEM :)))

A więc dzisiaj mija rok od pojawienia się pierwszego wpisu na tym , o to blogu :) Na początku były nas trzy . Niestety z upływem czasu przestałyśmy się dogadywać i jedna z nas odeszła . Zostałam ja ( Pigi ) i GrzanQe . Początki były ciężkie . Przez pierwsze pół roku blog nie cieszył się za dużą popularnością , ogólnie mało osób go odwiedzało , ale potem jak wystrzeliło to wooow rozwaliłyście system . Nie zawsze było nam łatwo i jak zwykle smęcę , ale taka już jestem xd Miałyśmy wzloty i upadki , dni gorsze i te lepsze . Braki weny i wielkie przebłyski ale się nie poddałyśmy . Dzięki temu blogowi miałyśmy możliwość dorosnąć... trochę xd  Poznałyśmy smak prawdziwej przyjaźni i dostałyśmy nową rodzinę , którą kochamy każdego dnia co raz mocniej . Nie no szczerze tyle miłości to nawet w filmach nie ma . Zdarzyło nam się rozmyślać o usunięciu bloga , o odejściu z niego , ale co to za dzień bez was ? Nawet teraz kiedy myślę sobie o tym , że przez tydzień dla was nic nie napiszę chce mi się płakać i znając życie dodam coś szybciej xd Ale wracając do początków... Pierwszy imagin był z Harry'm i tak szczerze to Jezes , Maryja i co tam jest jeszcze święte , że ja coś takiego wstawiłam na użytek publiczny xd masakra . Potem jako tako sobie radziłyśmy ale nadal było cienko xd Teraz z opowiadania na opowiadanie ( przynajmniej tak mi się wydaje ) jesteśmy coraz lepsze . Więc z tego o to miejsca ( przed komputerem ) chciałam wam serdecznie podziękować za to , że jesteście i nas wspieracie . Bez was już dawno byśmy się poddały . Nie poznały byśmy prawdziwych nas i nie pokazały światu na co nas stać . Dziękujemy :D

Podsumowanie roku :

* 30633 wejść
* 221 postów
* 289 komentarzy
* 2 nominacje do Liebster Award
* niezliczona ilość nieprzespanych nocy
* tysiące pomysłów do zrealizowania
* 500 zjedzonych paczek żelek 
* dużo przespanych lekcji
* braki notatek... nie to tylko dlatego , że jestem leniwa ale cii
* tysiące nowych sióstr :)

Pierwszy post :

22 kwiecień 2013 rok .

'' Hej jestem Patrycja i razem z moją przyjaciółką Angeliką będziemy dodawały imaginy o One Direction . Będziemy starały dodawać je jak najczęściej . ''

ale zabłysłam oryginalnością -.- 

Spis dodanych postów :


*2013 rok*

kwiecień : 21
maj : 41
czerwiec : 28
lipiec : 15
sierpień : 18
wrzesień : 11
październik : 12
listopad : 14
grudzień : 6


*2014 rok*

styczeń : 9
luty : 17
marzec : 19
kwiecień : 9

Życiowe metamorfozy xd :

Pigi :


Hahahahahhahahahahahahahahaha xd jak ja wyglądałam xd

Grzana :


 Kocham ludzi , którzy wymyślili farby do włosów :P


A więc to na tyle . Dziękujemy za ten rok i mam na dzieje , że na nim się nie skończy :)))
wasze Pigi & Grzana <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz