niedziela, 1 września 2013

Imagin with Niall '' Still the one ''

Hello , hello , I know it's been awhile but baby
I got something that I really wanna let you know , yeah
Something that I wanna let you know oh oh

Cześć , cześć , wiem , że minęło , trochę czasu ale kochanie 
Mam coś , co bardzo chcę ci uświadomić , tak
Coś , co chcę ci uświadomić 


- T.I ! Nie wygłupiaj się ! Przecież wiesz jak bardzo mi na tobie zależy...
- Idź sobie ! - krzyknęła aż ziemia się zatrzęsła .
Naprawdę jak taka mała osóbka może mieć aż tak donośny głos ? Chociaż to jest T.I więc wszystko jest możliwe...
- Nie pójdę do puki mnie nie wysłuchasz !
Usłyszałem tylko głośne westchnięcie i dźwięk otwieranego zamka .

You say , you say to everybody that you hate me 
Couldn't blame you cause I know I left you alone , yeah
I know that I left you all alone oh oh

Mówisz , mówisz wszystkim , że mnie nienawidzisz 
Nie mogę cię winić , ponieważ wiem , że zostawiłem cię samą , tak
Wiem , że zostawiłem cię całkiem samą 

Usiadłem na jej łóżku . Może to dziwne ale lubię ten pokój . Wszystkie wspomnienia które się z nim łączą . Te wszystkie wspólne oglądane filmy , pierwszy pocałunek - delikatnie przegryzłem dolną wargę...- pierwszy raz .
Na samą myśl o tym co tu robiliśmy spaliłem buraka . Ale nie byłem jedyny . Dziewczyna chyba też pomyślała o tym samym .
- Mów masz pięć minut ,a potem nie chcę cię już nigdy więcej oglądać !!!
Zabolały mnie jej słowa naprawdę aż tak mnie nienawidzi ?

Hello , hello , I'm really hoping you'll forgive me
I keep talking , begging , tell me what I wanna hear , yeah
Girl just tell me what I wanna hear 

Cześć , cześć , naprawdę mam nadzieję , że mi wybaczysz
Gadałem , błagałem , powiedz mi , co chcę usłyszeć ,tak
Dziewczyno , po prostu powiedz , co chcę usłyszeć 

- Wybacz mi...- zacisnąłem powieki i
sformowałem wąską linie z mich ust - wiem że popełniłem parę błędów...
- Parę ? - zapytała dziewczyna unosząc jedną brew ku górze .
- Niech będzie . Popełniłem dużo błędów - spojrzałem na nią swoim smutnym wzrokiem - mogę kontynuować ? - dziewczyna pokiwała głową - dzięki...
- Więc przejdę do rzeczy... Wiem że nie jestem idealny , jestem tylko człowiekiem... Gdybym mógł cofnąć czas - westchnąłem - ale nie mogę... Nigdy nie pozwolił bym na to żebyś zwątpiła że mi na tobie zależy . Zawiodłem...i dobrze o tym wiem ale chyba każdy zasługuje na drugą szansę . Nawet taki idiota jak ja...

I tired , I'll try to start again and find somebody
But I remember all the times and all the words we said , yeah
I can't get it out of my head yeah

Próbowałem , próbowałem zacząć od początku i znaleźć kogoś
Ale pamiętam cały czas i słowa , które wypowiedzieliśmy , tak
Nie mogę wyrzucić ich z głowy 

- Czemu nie poszedłeś do innej ? Przy każdej kłótni powtarzałeś że jest niezliczona liczba dziewczyn takich samych jak ja - na chwile zamilkła - a nawet lepszych...
Spojrzałem na nią . Wiem że to powiedziałem ale naprawdę byłem zły... Nawet nie jestem w stanie się wytłumaczyć. Dlaczego ?
- Nie ma takiej samej jak ty... Jesteś jedyna w swoim rodzaju - poczułem jak słona ciesz ciśnie mi się do oczu prosząc abym pozwolił jej wypłynąć - nie chcę innej... Chcę ciebie - ostatnie dwa słowa powiedziałem szeptem .

Now I'm back at your door
You're lookid at me unsere
I should've seen it before
You're all I think about , baby

I tak teraz wracam pod twoje drzwi
Patrzysz na mnie niepewnie
Powinienem był to zobaczyć wcześniej...
Jesteś wszystkim , o czym myślę kochanie

Brunetka usiadła koło mnie i spojrzała na swoje splecione palce po czym westchnęła .
- Masz ostatnią szansę Horan... Nie spieprz tego .
Spojrzałem na nią zaskoczony . Nie sądziłem że tak szybko mi wybaczy . Nachyliłem się nad nią i lekko musnąłem jej usta nie wiedząc jak na to zareaguje . Ona tylko delikatnie się uśmiechnęła .
- Masz szczęście że mam do ciebie słabość .
Uśmiechnąłem się po czym po raz kolejny wpiłem się w jej usta tym razem ze zdwojoną siłą .

2 komentarze: