wtorek, 24 września 2013

teenage dirtbag

 <PIOSENKA>




Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me


 Nazywa się Noel
Mam o niej sny
Przypomina sobie
Miałem w-f półtora godziny
Och jak ona daje czadu
W tenisówkach i podkolanówkach
Ale ona nie wie kim jestem
I ma mnie w dupie



Weszłem zrezygnowany do szkoły. Znowu się spóźniłem. Pięknie. Pierwsza lekcja, WF. Nienawidzę go. Dlaczego? Jestem z niego słaby. Mam dwie lewe ręce i nogi. Nie potrafię normalnie odbić zwykłej piłki. Ciota ze mnie i tyle.
Poszedłem do szatni by się przebrać. Koszule w kratę i rurki zastąpiłem dresami i luźnym t-shirtem.
Pobiegłem na sale gimnastyczną, pamiętając o codziennej glebie na schodach.
Stanąłem w rządku wraz z innymi chłopakami z naszej klasy. Dzisiaj grały z nami dziewczyny. Była wśród nich, ona. Noel. Kocham się w niej od 2 lat. Zawsze gdy ją widzę mam ciarki i motyle w brzuchu.
Mnie wybrali na końcu. Jak zawsze zresztą. Oczywiście to nie mogło zostać nie pominięte przez klasowe gwiazdy, którzy już śmiali się po kątach. Chłopak Noel- Jake, śmiał się ze mnie i pokazywał na mnie palcem lecz ona nie zwracała na to uwagi. Nawet na mnie nie spojrzała. Może to lepiej?
Zaczęliśmy grać. Byłem w przeciwnej drużynie co ona. Wyglądała niesamowicie nawet w dresach i z roztrzepanymi włosami. Jak anioł.
Zagapiony w nią dostałem w głowę przez co upadłem na ziemie. Wszyscy wybuchnęli śmiechem wytykając na mnie palcami. Jak ja nienawidzę siebie- pomyślałem.
Gdy lekcja dobiegła końca, przebrałem się i poszedłem na kolejną lekcję. Noel jest ze mną w klasie i nigdy razem nie rozmawialiśmy. No dobra, może raz. Gdy spytała się mnie czy mam pracę domową z matmy. Idiota ja, zająkałem się a ona odeszła.
Usiadłem pod klasą, wyjmując telefon. Włożyłem słuchawki w uszy i włączyłem swój ulubiony zespół. Iron Maiden. Uwielbiam ich. Ciekawe czy ona też?

Cause I'm just a teenage dirtbag baby
I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me


 Bo jestem tylko nastoletnim frajerem skarbie
Jestem tylko nastoletnim frajerem skarbie
Posłuchaj ze mną Iron Maiden skarbie


 Her boyfriend's a dick
He brings a gun to school
And he'd simply kick
My ass if he knew the truth
He lives on my block
And he drives an Iroc
But he doesn't know who I am
And he doesn't give a damn about me


 Jej facet to kutas
I nosi broń do szkoły
I po prostu skopałby
Mi dupę, gdyby wiedział prawdę
Mieszka w moim bloku
I jeździ Irokiem
I nie wie, kim jestem
I ma mnie w dupie



Siedziałem tak i przyglądałem się grupce najpopularniejszych. Wśród nich jest także Noel i Jake. Ona siedziała mu na kolanach. Chciałbym być na jego miejscu. Czemu to nie jest takie proste?
Nagle Noel wkurzyła się na coś i zaczęła się między nimi sprzeczka. Ona uciekła a on jeszcze pokazał w jej stronę 'fucka'. Blondynka uciekła z płaczem. Aż mnie ukłuło w sercu. Chciałem za nią pobiec. Ale nie mogłem. A gdyby mnie wyśmiała? Albo Jake się dowiedział? Zabiłby mnie. Jestem tylko niepotrzebnym śmieciem. I dziś jeszcze ten cholerny bal. Nie mam ochoty iść. Ale to przecież bal kończący szkołę. Wypadałoby iść, mimo że nie jestem lubiany.


Man I feel like mold
It's prom night and I am lonely
Low and behold
She's walking over to me
This must be fake
My lips starts to shake
How does she know who I am
And why does she give a damn about me


Stary, czuję się jak pleśń
Jest wieczorny bal a ja jestem samotny
Sam i opuszczony
Ona idzie w moją stronę,
To musi być fałsz
Moje usta zaczynają drżeć
Skąd ona wie kim jestem
Czemu nie ma mnie w dupie 


Oczywiście, znowu spóźniony wpadłem jak burza na salę. Ubrany w prostu czarny garnitur. Włosy ułożyłem do góry. Stanąłem przy 'barku' i obserwowałem innych ludzi którzy wspaniale się bawią. Nagle weszła ona. Wyglądała niesamowicie. W błękitnej sukience pokreślającej jej jasne włosy i piękne niebieskie oczy.  Na nogach miała buty tego samego koloru.
Sądząc po tym jak wychyla głowę, kogoś szukała. Nagle jej wzrok spotkał się z moim. Zatrzymała się i uśmiechnęła się lekko. Zakołysała się na nogach i powoli kierowała się w moim kierunku. OH GOD! ONA TU IDZIE! Zaschneło mi w gardle a serce przyśpieszyło o 120%. Całe moje ciało obeszły ciarki. Gdy była już koło mnie, ledwo się uśmiechnęłem.
-Hej Louis.- uśmiechnęła się przyjaźnie.
To ona zna moje imie?
-Cześć Noel.. Nie wiedziałem że znasz moje imie.- zdziwiłem się a ona zachichotała.
-Głupstwem byłoby nie znanie imienia swojego ukochanego.-  zaczerwieniła się, wlepiając wzrok w podłogę.
Co.. ona... powiedziała?!
Uniosłem jej brodę. Jej niebieskie oczy wyrażały strach.
-Wiesz, bo... Noel.. -zacząłem, jąkając się- ja... wiesz, chciałem to już dawno powiedzieć- ręce drżały mi jak u galarety.- bo ja...
Przerwała wpijając się zachłannie w moje usta. Przytrzymałem ją a ona lekko uniosła się na palcach.
- Już od 2 lat czekałam na to - zaśmiała się blondynka a ja nadal nie otwierając oczu zaśmiałem się i znowu ją pocałowałem.
Nagle zostaliśmy oderwani od siebie. Noel 'poleciała' kilka metrów ode mnie, a przede mną wyrósł Jake.
-Odpierdol się od niej frajerze!- popchnął mnie a ja upadłem na barek. Wstałem, napinając mięśnie. Wywaliłem mu w szczęke, powodując iż brunet zatoczył się. Podbiegłem do Noel, złapałem ją za rękę i zacząłem biec, a ona za mną. Gdy wybiegliśmy ze szkoły, powoli łapaliśmy oddechy.
-Mam 2 bilety na Iron Maiden. Jedziemy? - spytałem się a jej źrenice rozszerzyły się.
-MASZ.. BILETY.. NA...ICH...KONCERT?! - spytała niedowierzając a ja wzruszyłem ramionami z lekkim uśmiechem.
Dziewczyna wpiła się w moje wargi.
-Kocham Cię.- wyszeptałem a ona uśmiechnęła się szeroko.
- Ja Ciebie też Louis....


 I've got two tickets to Iron Maiden baby
Come with me Friday, don't say maybe
I'm just a teenage dirtbag baby like you



Mam dwa bilety na Iron Maiden skarbie
Chodź ze mną w piątek, nie mów może
Jestem tylko nastoletnim frajerem jak ty 


 Oh Yeeah dirtbag, no she doesn't know what she's missin
Oh Yeeah dirtbag, no she doesn't know what she's missin 

  
O tak, frajerem nie, ona nawet nie wie co traci
O tak, frajerem nie, ona nawet nie wie co traci 




    


          BY GRZANA XOXOXO

1 komentarz:

  1. Biste aż przeczytałam kilka razy i cały czas śpiewam Teenage Dirtbag
    Raspberry Muffin
    case-closed-translate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń