wtorek, 30 lipca 2013

Over Again ~ Niall

One Direction - Over Again  <3

Said I'd never leave her cause her hands fit like my T-shirt
Tongue tied over three words , cursed .
Running over thoughts that make my feet hurt ,
Bodies interwinde with her lips

Zapewniałem , że nigdy bym jej nie opuścił , ponieważ jej dłonie

pasowały do mnie jak mój T-shirt
Język wciąż plątał mi się przy tych trzech słowach , przeklętych
Przeczesując myśli , które raniły moje stopy
Moje ciało doskonale współgrało z jej ustami

     Nie dotrzymałem obietnicy . Zostawiłem ją . Bezbronną , samotną..nie mogę o tym myśleć ! Moje głupie '' ego '' nie pozwoliło mi na bycie z nią . Dlaczego ? Ona zwykła dziewczyna , a ja ? Międzynarodowa gwiazda , idol nastolatek , po prostu światowy format . Zagubiłem się w tym . Zatraciłem siebie .
Już nie byłem tym samym chłopakiem . Byłem słynnym Niall'em Horan . Na jak długo ?
Przy niej mogłem być sobą ale tego nie doceniałem .
'' Naucz się doceniać to co masz , zanim czas zmusi cię , do docenienia tego co miałeś ''
Właśnie tak było w moim przypadku . Doceniłem to co miałem jak to straciłem .

Now she's feeling so low since she went solo
Hole in the middle of my heart like a polo
And it's no joke to me
So can we do it all over again

Teraz, czuję się osłabiona , od kiedy tylko została sama

Dziura w środku mojego serca , jak te w Polo
Naprawdę, nie żartuje w tej chwili
Więc, możemy zacząć to wszystko od początku ?

    Musiałem ją odzyskać ! Musiałem...
Chodziłem do niej codziennie ale nigdy nie otwierała . Stałem pod jej drzwiami czekając na cud . No właśnie CUD ! Nic się nie działo . Dzień za dniem , tydzień po tygodniu .
Nie poddałem się . Nie mogłem...
Albo nie chciałem . Chciałem o nią walczyć... Móc ja znowu przytulić , pocałować , powiedzieć jak bardzo mi na niej zależy i że już nigdy jej nie zostawię . Chciałem żeby znowu było tak jak kiedyś .

If you're pretending from the start like this ,

With a tight grip , then my kiss
Can mend your broken heart
I might miss everuthing you said to me
And I can lend you broken parts
That might fit like this
And I will give you all my heartSo we can start it all over again

Jeśli udajesz w ten sposób od samego początku

Z mocnym uściskiem, moimi pocałunkami
Wiedz , że mogę skleić twoje złamane serce
I tęsknić za wszystkim co mi powiedziałaś
Mogę pożyczyć ci też roztrzaskane części
Które będą idealnie pasować
Oddam ci całe moje serce
Więc możemy zacząć to wszystko od początku

   Zgodziła się ! Dała mi ostatnią szansę ale nie jest tak jak kiedyś . Już nie jest tą samą T.I w której byłem tak strasznie zakochany . Wydoroślała , schudła , ma swoje humory ale i tak po mimo wszystko jest dla mnie ważna . Znowu jestem sobą . Nie żadnym gwiazdorem jestem Nialle'em Horan który znów ma marzenie . Marzenie które powoli się spełnia , a ma na imię T.I ...
Idzie nam co raz lepiej ale T.I jest słaba . Nie wiem czy to wina jej nowej diety , pogody , otoczenia . Kiedy pytam się jej czy wszystko w porządku odpowiada zawsze tak samo ... '' Tak kochanie ''

You'll never know to make it on your own
And you'll never show weakness for letting go
I guess you're still hurt if this is over
But do you really want to be alone ?

Nigdy nie będziesz wiedziała , jak zadziałać na własną rękę

I nigdy nie ukażesz słabości , by tylko odpuścić
Zgaduje , że wciąż jesteś zraniona , jeśli to koniec
Ale czy tak na prawdę chcesz być sama ?

    Wystawiła mnie... Tak po prostu bez żadnego wytłumaczenia no może pomijając to ... '' Niall kocham cię i to strasznie dlatego nie możemy być razem nie chcę cię potem zranić . Żegnaj '' I co to ma k**wa być ? Ja się pytam bo nie rozumiem ! Kocha mnie ale potem mnie zrani ? Czy przestała kochać i już mnie rani albo najlepsza z tych wszystkich opcja kocha mnie ale członkowie CSI każą jej mnie zostawić bo coś tam ? To nie jest normalne ! I ona po tym wszystkim myśli że dam jej spokój ? Jej niedoczekanie...
    Wyjechała bez pożegnania . Nie daje żadnych znaków życia . Co mam robić ? Martwię się , a jeśli coś jej się stało ? Jeśli ktoś ją porwał , zrobił jej krzywdę albo co najgorsze zabił ? Boże Niall nawet o tym nie myśl ! Dzwoniłem kilka razy dziennie , modliłem się żeby odebrała . Chłopacy mówią że oszalałem . Przecież to nie prawda po prostu strasznie się martwię .
~T.I~ 
   Kolejny dzień w szpitalu . Tak w szpitalu . Właśnie dlatego postanowiłam rozstać się z Niall'em . Nie chciałam żeby widział jak umieram...
Potrzebuje przeszczepu szpiku ale nie mogą znaleźć dawcy . Niall dzwoni codziennie . Chcę odebrać ale boje się jak on na to zareaguje . Przecież już nie jesteśmy razem...

Tell me with your mind , body and spirit
I can make your tears fall down like the showers that are British 
Whether we,re together or apart
We can both remove the mask and admit we regret it form the start 

Wyznaj mi to , swoim umysłem , ciałem i duszą 

Mogę sprawić , że twoje łzy będą spływać jak brytyjski deszcz 
Bez różnicy , czy jesteśmy razem , czy osobno
Oboje możemy zdjąć maski i przyznać , że od początku tego żałujemy 

    T.I jest w szpitalu i walczy o życie ? To nie możliwe ! Chociaż... Była osłabiona ale żeby od razu umierać ? To nie może być prawda . Pojechałem do niej najszybciej jak umiałem łamiąc przy tym wszystkie możliwe zakazy ale czego nie robi się dla miłości ? Spała na szpitalnym łóżku , przykryta po samą szyje pościelą . Zawsze tak robi... Podszedłem do łóżka i usiadłem na krześle które stało obok . Oplotłem jej małą dłoń moją i czekałem aż się obudzi .
    Zanim się obudziła minęła godzina . Leniwie przetarła oczy i spojrzała na mnie swoimi pięknymi zielonymi oczami które jak tylko mnie zobaczyły zabłyszczały w ten cudowny sposób . Wyściskała mnie za wszystkie czasy . Ale było widać że coś ją martwi .
- Niall... Przyszedł byś na mój pogrzeb ?
- Nie - odpowiedziałem jakby nigdy nic , a dziewczyna popatrzyła na mnie z zaskoczeniem  .
- Aha...
- T.I...
- Co ?
- Ja leżałbym obok ciebie...


Spełnił obietnice . Został z nią do końca . 
Mimo że udało się znaleźć dawcę i wszystko było już w porządku śmierć i tak ich dogoniła . 
Później ,o dużo później .
 Zdążyli zostawić po sobie ślad swojej wielkiej miłości . 
Dziecko które było wychowywane z dwójką kochających się rodziców .
Niall porzucił dla nich karierę . 
Chciał być blisko ich tak długo jak tylko mógł .
Do czasu tego strasznego wypadku w którym zginął wraz z miłością swojego życia . T.I .
Zostali pochowani razem , a jak by inaczej ? 
Teraz mogą cieszyć się sobą już na wieczność...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz