środa, 24 lipca 2013

Hippie cz.1

Imagin z dedykacją dla Grzany za ostatnie tygodnie :* Kocham cie siostrzyczko ! <3

*************************************************************************************
~Niall~
    Kolejny interesujący dzień szkoły... Kogo ja próbuje oszukać jest strasznie . Dopiero zaczyna się pierwsza lekcja , a ja już nie mogę usiedzieć na miejscu . Nagle do klasy weszła nasza szkolna dziwaczka . No jak to opisać słowami.... Dzieci kwiaty , faza na maksa
i te sprawy . No niby ładna , szczupła wszystko na miejscu tylko... Jest strasznie dziwna.... Chodzi po szkole w ubraniach w kwiatowe wzory , zawsze z gitarą w ręku , na przerwach plecie wianki z stokrotek , gada sama do siebie ( no chyba że do swojej gitary ) , nie ma znajomych , rodziny chyba też nie... Kiedyś widziałem jak wchodzi do opuszczonego domu . To na przeciwko domu mojego kolegi więc miałem okazję ją trochę poobserwować . Nie ruszyła się stamtąd przez cały dzień . Przypadek ? Nie sądzę...
   Moje rozmyślenia na temat tej dziwaczki przerwał dźwięk przesuwającego się krzesła . Podniosłem wzrok żeby sprawdzić kto zakłóca mój święty spokój . Ejjj... To ta wariatka .
- Niall mogę tu usiąść ?
N- Jasne siadaj .... - Tak właściwie to jak ona ma na imię ?
No + 20 za spostrzegawczość Niall . Chodzę z nią do klasy , a nie wiem jak ma na imię ? Oklaski na stojąco !
- T.I .
N- No tak właśnie to miałem powiedzieć !
- Na pewno... - No brawo . Ktoś tu opanował sarkazm .
Brunetka zajęła miejsce obok mnie i zaczęła notować zadania które zostały napisane na tablicy . Mmmm ładnie pachnie to chyba jabłkowy szampon... O boże o czym ja myślę . Przybiłem sobie Face Palm , a T.I spojrzała się na mnie jak na idiotę . Ogólnie nie dziwię się jej ... Też bym tak zareagował .
    Reszta lekcji minęła spokojnie . Całą lekcję wpatrywałem się w T.i ale ona chyba tego nie zauważyła . Była zbyt pochłonięta lekcją . Co się ze mną dzieje . Zaczęła mi się podobać zwolenniczka natury itd. Niall OGAR !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta część jest dosyć krótka ale następna będzie lepsza . To możecie potraktować jako wstęp :D

1 komentarz: