wtorek, 30 lipca 2013

Imagin z piosenką-''EVERYTHING ABOUT YOU' ** Zayn

*You know i've always got your back girl                
So let me be the one you come
running to running to r-r-running
I say this just a matter of fact girl
You just call my name
I'll be coming through coming through i'm c-coming*


 *Wiesz, że zawsze masz moje wsparcie, dziewczyno
Więc pozwól mi być tym jedynym do którego przybiegniesz
Mówię to,bo w rzeczywistości , tylko wypowiesz moje imię
a ja przybędę.*


Zawszę chciałem być dla niej kimś więcej niż tylko najlepszym przyjacielem. Marzyłem o tym. Marzyłem o niej. Wszystko co robi, nawet najmniejsza rzecz zrobiona przez nią wywołuje u mnie szeroki uśmiech. Nigdy się tak nie czułem. Przyjaźnimy się od piaskownicy, gdy pierwszy raz zobaczyłem ją na rowerze z którego spadła. Wtedy się z niej śmiałem a ona ze łzami w oczach wykrzyczała mi że mnie nigdy nie będzie lubić. A wyszło na co innego. Bolało mnie to gdy przybiegała do mnie po zerwaniu z chłopakiem. Zawsze sądziłem i marzyłem w głębi duszy że może teraz odważę się wyznać jej swoje uczucia. Stchórzyłem. Bolało mnie gdy cierpiała. Miałem ochotę powiedzieć 'T.I. zostaw tych wszystkich palantów. Ja nigdy bym cię nie skrzywdził. Kocham Cię.''
Życie jest do bani.



Guess i like the way you smile
With your eyes
Other guys see it but don't realise that it's m-my lovin
There's something about your laugh
That makes me wanna have to
There's nothing funny so we laugh at n-n-nothing


 Tak, lubię sposób w jaki śmiejesz swoimi oczyma,
Inni faceci, widzą to, ale nie zdają sobie sprawy ,że jesteś moją ukochaną.
Jest coś w twoim uśmiechu,
co sprawia, że też chcę coś mieć
W tym nie ma nic śmiesznego, dlatego śmiejemy się z niczego


Siedzieliśmy z T.I. przy barze w klubie 'Shoot'. Zawsze przychodzimy tu w sobotę. Dzisiaj T.I wyglądała niesamowicie. Jej sukienka idealnie na niej wyglądała. Matko... ale ona ma piękny uśmiech! Nie Zayn! Przestań! Nie masz u niej szans!
Nagle podszedł do niej jakiś facet. Wszystkie mięśnie mojego ciała się naprężyły kiedy zaczął dotykać jej uda. 
Oderwałem chłopaka od niej i jebnęłem mu w twarz. Chwyciłem T.I i wyszłyśmy z klubu. 



 Nadal czuję to za każdym razem
To tylko coś, co mogę zrobić
Teraz spytaj mnie, dlaczego tego chcę



I still feel it every time
It's just something that you do
Now ask me why i want to


Dziewczyna patrzała się na mnie z niedowierzeniem. Jej blond włosy opadły na jej twarz zakrywając te piękne niebieskie oczy. Przybliżyłem się i odgarnełem je. Ona przysunęła się i wpiła się w moje usta. Odwzajemniłem pocałunek. 
 -Kocham Cię.
Wyszeptałem a ona oblana rumieńcami oparła głowę o moje czoło.
-Ja ciebie też Zayn.

 
To wszystko o tobie, tobie, tobie
O wszystkim co robisz.
Od sposobu, w jaki się dotykamy, kochanie
Do sposobu, w jaki mnie całujesz


 It's everything about you you you
Everything that you do do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz