wtorek, 23 kwietnia 2013

Said I'd never leave her

* z perspektywy Harrego

,,Said I'd never leave her ''

Kochałem ją , a jednak chęć doznania innych wrażeń , pełnej wolności , sprawiła że zapomniałem jaka była dla mnie ważna . Była perfekcyjna w 100% , a nawet można powiedzieć że była idealna . Tak !!! Idealna to najlepsze określenie jej osoby . Zabawna urocza , zawsze gotowa żeby komuś pomóc . Była inna . Oryginalna nie tak jak te wszystkie plastikowe laleczki , które nie znały własnej wartości , a jednak coś mnie podkusiło żeby zasmakować jednej z tych pustych lal .


,,Co było nie zniknie nie przeminie z wiatrem '' 

Pamiętam jak ją poznałem . Padał deszcz , a ona cała przemoknięta i taka bezbronna stała pod jednym z drzew starając uchronić się przed niesforną pogodą . Podszedłem do niej i  zapytałem czy nie potrzebuje pomocy . Wtedy po raz pierwszy zobaczyłem jej przepiękny uśmiech . Wyglądała jak anioł . Po krótkiej rozmowie dowiedziałem się że jest z Polski i przyleciała tu studiować . [T.I] bo tak właśnie miała na imię , zgubiła się w tym ogromnym mieście . Chciałem zrobić na niej jak największe wrażenie , ale marnie mi to wyszło . Przy niej strasznie plątał mi się język , nie umiałem wydukać z siebie nawet głupiego TAK lub NIE .

I tak zaczęliśmy się spotykać . Raz w tygodniu , dwa , trzy , cztery aż w końcu nie umiałem bez niej wytrzymać 24 godzin . Zakochałem się . Inaczej nie umiem tego ująć po prostu byłem zakochany .

,,Tongue tied over three words , cursed " 

Pamiętam jak próbowałem wyznać jej moje uczucia . To była katastrofa !!! Musiałem jej to napisać na kartce bo nie mogłem się wysłowić . Ona uważała że to było urocze . Wtedy po raz pierwszy zasmakowałem jej malinowych ust . Ten pocałunek był taki delikatny , niewinny po prostu jedyny w swoim rodzaju . Nie był jak inne , był szczery . Tak cholernie nie chciałem się od niej odrywać .


,,Chwilo trwaj , trwaj , trwaj chwilo ''

Było wspaniale . Często chodziliśmy na spacery , jeździliśmy na wycieczki . Chciałem być przy niej jak najbliżej . Nie odstępować jej na krok ale moja praca mi na to nie pozwalała . Ciągłe wywiady , trasy , podpisywanie płyt na których myślami byłem przy niej .

,,They don't know about us '' 

Bałem się powiedzieć o nas na wywiadach . Fanki mogły by ją zniszczyć , a ja chciałem żeby była bezpieczna . Wiem jacy są ludzie . Nie dali by jej normalnie żyć , a ona zasługiwała na wszystko co najlepsze . Mogła by się załamać . Była taka delikatna .


,,Chciał byś nie raz cofnąć się wstecz ''


Gdybym mógł zmienić bieg wydarzeń , starał bym się zapobiec wszystkim kłótnią przez które oboje cierpieliśmy . Nie umiałem się na nią złościć nawet jeśli to ja miałem racje przyznawałem się do porażki . Kochałem patrzeć jak cieszy się z zwycięstwa . Dla mnie największą nagrodą było podziwiać jeden z jej najpiękniejszych uśmiechów .

,,If  you're pretending from the start like this ''

Musiałem jej wyznać prawdę . Nie zasługiwała na kłamstwo . Powiedziałem jej to . Powiedziałem  że ją zdradziłem , a co ona zrobiła ??? Stała spokojnie i ocierała łzy , które spływały po moich policzkach . Chciałem żeby krzyknęła , uderzyła mnie w twarz . Przecież zasłużyłem . Tłumaczyła swoje zachowanie tym że mnie kocha i widzi że żałuje .

,,so can we do it all over again ''

Już nie była taka sama . Nie uśmiechała się tak często jak kiedyś . Umiała zachować pozory . Słyszałem jak w nocy zamyka się w łazience i płacze . To tak strasznie bolało jak omijała mnie łukiem . Nawet nie patrzyła mi w oczy kiedy do niej mówiłem . Musiałem jakoś ukoić ból i uczucie nienawiści , którą darzyłem do samego siebie . Pewnego wieczoru wróciłem do domu w fatalnym humorze zresztą jak zwykle . Leżała na kanapie , a przy niej rozrzucone tabletki i pusta flaszka .

,,Jak masz burzyć , to nie pij ,
  Schizować , to nie pal ,
  Niepotrzebne ci używki , by być szybki ja gepard ,
  Twardy jak metal , spójrz w moje oczy ,
  Nikt nie przypuszczał że to się tak potoczy ''

Alkohol  , który szybciej wypiłem dawał o sobie znać . Zacząłem panikować . Zadzwoniłem po karetkę , która przyjechała bardzo szybko . Zabrali ją , a ja stałem jak idiota wpatrując się w odjeżdżający pojazd . Kiedy dojechałem jakimś cudem do szpitala dowiedziałem się że jest w śpiączce , zmarłem . To przeze mnie się tu znajdowała. Weszłem do sali w , której leżała . Była blada . Miała sine usta ale i tak była najpiękniejsza na świecie . Cały sprzęt , który ją otaczał i te rurki , kabelki i inne rzeczy do których była podłączona przyprawiały mnie o dreszcze .

,,Can we stop this for a minute ?''

Mijały dni , tygodnie , a ona nadal się nie wybudziła . Z dnia na dzień traciłem nadzieje . Chłopacy starali się mnie pocieszać ale moje poczucie wuny zwyciężyło .  Przez 24 godziny na dobę siedziałem przy tym cholernym łóżku , czekając na jakiś cud , który może się nie wydarzyć , a jednak !!! To miał być jej ostatni dzień . To dzisiaj mieli odpiąć ją od aparatury , która przytrzymywała ją przy życiu . Zbliżyłem się do łóżka i złożyłem ostatni pocałunek na jej zimnych ustach . Uroniłem łzę , która spadła na jej policzek to właśnie wtedy zobaczyłem znowu jej przepiękny kolor oczu . Od razu zawołałem lekarza . Wszystko było dobrze nareszcie  !!!! Po dwóch tygodniach ją wypisali . Opiekowałem się nią cały czas chociaż widziałem że nie była zachwycona moją obecnością . Kiedy doszła do pełnej formy musiałem odejść wiedziałem że nie jestem tu mile widziany . 

,,I guess you're still hurt if this is over . But do you really want to be alone ? ''

Starałem się o niej zapomnieć ale nie umiałem . Postanowiłem o nią walczyć . Z marnym skutkiem ! Wiem że nie chciała mnie znać ale chyba każdy zasługuje na drugą szanse . Jakimś cudem udało mi się ją przekonać .  

,,And I will give you all my heart ''  

Zakończyłem swój wpis do notesu . Siedziałem tak chwile wpatrując się w nasze wspólne zdjęcie . Poczułem na swoim ramieniu delikatną dłoń . Odwróciłem się do tyłu i ujrzałem sens mojego istnienia . [T.I] .  Objąłem ją w talii i przyciągnąłem do siebie . Złożyłem pocałunek na jej rozgrzanych wargach .

* z perspektywy [T.I]

Harry objął cię ramieniem i wyszeptał do ucha ,, forefer together '' to była najpiękniejsza rzecz jaką mógł powiedzieć .

*rok później*

Hazza oświadczył ci się miesiąc temu . Oczywiście się zgodziłaś . Macie w planach założenie rodziny . Już nie możesz się doczekać kiedy zostaniesz panią Styles .


                                                                                                   By : Pigi <3
w imaginie wykorzystano
GrubSon - Właściwy kurs 
One Direction - Over again
One Direction - They don't know about us


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz