niedziela, 28 kwietnia 2013

Gify cz.3

                                               1. Z dedykacją dla mojej grzanusi i żelki <3

                                                      Niall na plaży zauważył łabędzie

2.Wchodzisz do domu i widzisz to 


T: Louis znowu jadłeś haribo ???


L: Ja... nie... może trochę .
T: Boże z kim ja żyję !

3. H: [T.I] woli mnie !!!
L: Chyba śnisz idioto !!! Ona jest moja .


4. T: Zayn ale jesteś przystojny


Z : Wiem .
L:


5. Idziecie na imprezę 
T : Zayn długo jeszcze ??? 


Z : Dobra idę . Już wyglądam bosko .

6. Wchodzisz do kuchni i widzisz to


T: Harry co ty robisz ???
H: Ja nic .


7. N: Kto zjadł moje oreo ?!
L: To nie ja.


8. Opowiadasz coś Niallowi 
T : Niall !!! Halo słuchasz mnie ???
N : Co ???


T : Boże widzisz i nie grzmisz .










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz