poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Gify cz.4

                                            1. Jesteś na zakupach z Hazzą . Przymierzasz sukienkę
                                                                     T: I jak wyglądam
                                                                           H:


2. Liam odszukał cię w tłumie


3. Zayn wraca z 3 miesięcznej trasy koncertowej .
Wchodzi do sypialni i widzi cię w samej bieliźnie .
T: Zayn na co masz dzisiaj ochotę ???
Z:



4. Zepsuło ci się łóżko .
T: Zayn kochanie naprawisz to ???
Z: Oczywiście !!!


Po 10 minutach wchodzisz do sypialni i widzisz to 
Z:


T: Zayn chodź pojedziemy kupić nowe ...
Z: 


5.T: Boże Lou ale ja jestem brzydka !!!
Lo: Hehe dobry żart .


6. N: Boże [T.I] jest perfekcyjna , wspaniała ....
L: Tak , tak urzekające


7. Poszłaś z chłopakami grać w piłkę . Nagle odwracasz się do tyłu i widzisz to 
N:


8. T: Chłopacy zatańczcie dla mnie !!!
1D:


T: Mmm lubię takie...

9. H: Pobiłem twój rekord w jedzeniu żelek !!!
N: Milcz cieniasie !!!!


10. T: Lou kupiłam marchewki !!!
L:


By: Pigi <3 & Żela :*













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz