czwartek, 9 stycznia 2014

It is time to disappear


29 listopad 2013 rok

Zobaczyć coś więcej niż dostrzeże zwykły człowiek . Poczuć to na własnej skórze . Kiedy zmysły szaleją , a ja stoję po środku nich czuje jego obecność . 
Nie ma go... chyba . Przecież nie mogłam go sobie wyobrazić .

30 listopad 2013 rok

Dostałam kolejną dawkę leków . Mój lekarz powiedział że to mi pomoże . Ale jakoś nie czuje się lepiej . Jest jeszcze gorzej . 
Nic nie widzę... Czy kiedyś odzyskam wzrok ? I znowu będzie tak jak wcześniej . Mój kolorowy świat w nim moi znajomi których możliwe że już nigdy nie zobaczę .
Cholerny wypadek przez niego wszystko się zmieniło !

10 grudzień 2013 rok
  
Nikt mnie nie odwiedza... Zaczynam się bać że już nie chcą mieć ze mną nic wspólnego . Nawet rodzice mnie porzucili . Byli tylko w dzień wypadku i odkąd dowiedzieli się że straciłam wzrok już mnie nie odwiedzają .

12 grudzień 2013 rok

Dzisiaj odwiedził mnie pewien chłopak . Przedstawił się jako Louis jego głos był taki... Miękki , pełen uczucia , brzmiał jakby mu na mnie zależało... Czy to może być prawda ?


24 grudzień 2013 rok

Lou przychodzi codziennie . Powoli się w nim zakochuje ale jak to możliwe przecież nie mogę go zobaczyć ?

1 styczeń 2014 rok

Powiedział mi że mnie kocha... Powiedział to ale nie mogłam mu odpowiedzieć . Kiedy zapytał się czy jest dla nas jakaś szansa moja odpowiedź była oczywista '' nie '' . Jednak nie mogłam tak tego zostawić . '' Jeśli odzyskam wzrok będziemy mogli być razem '' to jedyne co mogłam mu powiedzieć .

10 styczeń 2014 rok

Znaleźli dawcę . Przeszczepią  mi oczy ! Znów będę mogła podziwiać wszystko dookoła . Będę miała szanse by założyć normalną rodzinę... Żyć normalnie z Louis'em....

20 styczeń 2014 rok 

Operacja się udała wszystko jest idealnie . Jednak coś mnie martwi... Dlaczego Lou jeszcze się nie pojawił . Chciała bym go zobaczyć... Przytulić... W końcu powiedzieć jak bardzo go kocham...

25 styczeń 2014 rok

Pojawił się... To nie może być prawda ! On.. on.. on jest niewidomy ! Nie mogę być z kimś takim ! Nie umiem... nie umiem .

~ miesiąc później ~  

Po moim wypisie z szpitala nie wiem co się dzieje z Louis'em . Może prowadzi szczęśliwe życie... Nie wiem . Tęsknie za naszymi rozmowami .
Wchodząc do klatki schodowej prowadzącej do mieszkania zauważyłam przy moich drzwiach rzucony list . Weszłam do środka rzucając wszystkie rzeczy w kąt . Trzymając list w ręku usiadłam na kanapie .
W środku znajdowało się kilka zdjęć... Moich i Lou . Wyglądał idealnie poburzone włosy , duży uśmiech i błękitne oczy... ciekawe co mu się stało że teraz jest niewidomy .
Na odwrocie jednego z zdjęć , na którym siedzę wtulona w bruneta był mały podpis . 

'' Opiekuj się moimi oczami ''

To było jak uderzenie . Dawca . Zniknięcie Lou . Operacja . Nie widomy brunet . Oddał mi swoje oczy...
'' Jeśli odzyskam wzrok będziemy mogli być razem '' 
Kochał mnie... a ja go zostawiłam... Nie zasługuje na niego .

P.O.V Ogólna

Zadręczająca się winą dziewczyna popełniła samobójstwo . Znaleźli ją w jej mieszkaniu . W zaciśniętej dłoni miała zdjęcie z napisem '' Opiekuj się moimi oczami ''.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz