niedziela, 13 października 2013

Good to be bad cz.1

Czarno biały świat...
Tylko kolor twoich ust Krwisto Czerwony .
Bolesne . Prawda ? 
Tak bardzo czegoś chcieć... Jest na wyciągnięcie ręki , a nadal nie można tego dostać .
Przykre .
Sposób w którym codziennie zmagasz się z chęcią której nie możesz wybić sobie z głowy . 
W żaden sposób....
Znam cię bardzo dobrze . Lepiej niż kto inny . Ale jak to możliwe jeśli nigdy nie zamieniliśmy żadnego słowa ? 
Miłość od pierwszego wejrzenia ? Romantyczne ale nie realne .

Pozostaje nam tylko jedno...
Ból , 
Tęsknota , 
Rozczarowanie , 
Pożądanie... 
A to wszystko związane tylko z jedną osobą... TOBĄ !




Wstawanie o trzeciej w nocy tylko dlatego że coś takiego chodzi ci po głowie i aż się rwie żebyś to napisała ? Tak... to potrafię tylko ja . Ostatnio coraz częściej to się zdarza , a to wszystko odkąd zobaczyłam go przed wejściem do szkoły .
Czekał na swoją dziewczynę....
Czemu jej zazdroszczę ?
Bandyta , podobno narkoman , te jego wszystkie brudne interesy...
Co mnie do niego przyciąga ?
Już wiem... Mój tata znalazł mi chłopaka , zupełne przeciwieństwo Niall'a .
Ale on i tak na mnie nigdy nie spojrzy . Osiemnastoletni ideał większości dziewczyn z mojej szkoły i siedemnastoletnia ćpunka z wyjebanym w kosmos ego razem...
To brzmi absurdalnie !
Skoro i tak już nie zasnę to może chociaż zrobię coś pożytecznego jak branie kąpieli ?
Tak , to dobry pomysł . 
Wyszłam z tej jakże odprężającej kąpieli... Hmm...
Ubrałam się w jakieś pierwsze lepsze ciuchy które znalazłam w szafie .
Ciekawe czy mam jeszcze jakiś haszysz...
Podeszłam do szafki i wyjęłam z niej woreczek z moją jedyną odwzajemnioną miłością .
- No witam kochanie . - powiedziałam sama do siebie .
Ugh... Jestem dziwna . TRUDNO !
Wypaliłam jednego jointa .
Łoł ten świat nie jest chyba wcale taki zły .
Która godzina ? Ejj... Zegar się rusza ! Hehe dziwne .
7:30 ? Już ? Pora cię zbierać !
No to co Ness ? Zadzieram kiecę i lecę !
Szłam wąskimi ulicami aż doszłam do mojej cudownej szkoły . Kocham ją... kocham moją klasę... kocham wszystkich . Ekstra !!!
Weszłam do środka . I jaaa... ludzi jak mrówek ! Śmieszne... Szłam zadowolona przez korytarz uśmiechając się do każdego aż na kogoś wpadłam .
- Ups . Przepraszam... - spojrzałam na kogo wpadłam Niall - Ejj z bliska jesteś jeszcze bardziej przystojny niż mi się wydawało .
- Dziewczyno coś ty brała ?!
- Ja ? Nic... Jestem czysta jak łezka . Łza jest przezroczysta tak ?
Blondynek dziwacznie pokiwał głową i chwycił mnie za rękę . Szliśmy w tylko mu znanym kierunku . Czemu wszyscy się patrzą .
Wyszliśmy ze szkoły i wsiedliśmy do jego auta . Niezłe autko tylko szkoda że czarne... Zielone albo Seledynowe to było by coś ! Ułożyłam się wygodnie na tyłach jego samochodu i nawet nie wiem kiedy odleciałam .

Obudziłam się w jakimś aucie . O boże moja głowa . Przywaliłam w coś ? Rozejrzałam się dookoła . Na przednim siedzeniu ktoś siedział . Wyostrzyłam wzrok z marnym skutkiem . Zaraz , zaraz...
- Niall ?

2 komentarze:

  1. Ohoho
    Moja reakcja na kolejne akapity:
    1. Uu dark Niall B|
    2. Dup! Ty dziewczyno bierzesz?
    3. Zaraz walnie jej pouczającą gatkę a sam na pewno bierze :P
    4. Ale to z tym seledynowym kolorem to dobry pomysł ostatnio mam faze na ten kolor xd
    5. Czekam na następną część *.*
    Raspberry Muffin,
    @xZerrieShipperx

    OdpowiedzUsuń