czwartek, 10 października 2013

AAA!

KUMACIE TO? PIERWSZE....  
                     
                    10 000 WYŚWIETLEŃ!!!

          JAK TO ZROBILIŚCIE? NO JAK?! :D


Wraz z Pigi ogromnie wam dziękujemy za każdy komentarz, wyświetlenie i opinie. Naprawdę nam zależy na tym blogu i próbujemy dodawać systematycznie imaginy, lecz nie jest to proste gdy jest się w 3 klasie gimnazjum ;)
Mam nadzieję, że dobijecie kiedyś do 1000000 wyświetleń hahahaha :D

Miłej szkoły.... Boże, co ja pierdolę?! JAK MOGĘ ŻYCZYĆ MIŁEJ SZKOŁY?! ONA NIGDY NIE JEST MIŁA!
Dobra, powinnam dać się leczyć, bo normalna to ja nie jestem :)))


PANI HORAN I PANI TOMLINSON :**

4 komentarze:

  1. gratulacje! :) i przepraszam ze ostatnio nic nie komentowalam ale mialam straszne urwanie glowy. oczywiscie kazdy imagin przeczytalam, wszystkie wciaz zajebiste :) jutro nadrobie komentarze a teraz lece sie uczyc z biologii. sajonara i jeszcze raz gratki :)):):):)
    Vicky xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Naj naj co się dziwicie
    Wasza twórczość jest niesamowita! Zawsze staram się konentować bo nikt tego nie robi (why?!!) nom ten tego gratulacje naprawde się cieszę
    Raspberry Muffin,
    @xZerrieShipperx
    Ps: Zastanowiłybyście się nad usunięciem kodów weryfikacyjnych, bo o wiele dużo roboty z komentowanien tym bardziej że taka sierota jak ja nie umi ich odczytać za pierwszym razem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D dzięki że tak myślisz o naszych imaginach ale mogły by być lepsze :/ postaram się usunąć te kody :) jak dam rade bo jeśli o takie rzeczy chodzi to też jestem sierotą xD

      Usuń