sobota, 3 stycznia 2015

ANGELIC - w poszukiwaniu nieba

Chciałam was serdecznie zaprosić na nowego bloga. Będzie to fanfiction z Zayn'em Malik oraz Josephin Styles. Mam nadzieję, że wejdziecie i zostawicie tam swoje opinie :)))



Kto powiedział, że szczęście musi być ulokowane w odpowiedzialnej osobie?
Mój anioł nie raz pokazywał, że posiada rogi.
Był diabłem, który tylko kiedy się uśmiechał wyglądał jak istota boska.
A jedyne niebo, do którego zostanę wysłana znajduje się właśnie przy nim.
Nie wiem czy nam się uda...
Nikt tego nie wie ale jedno jest pewne,
wszystko co wiem od wczoraj, to to, że wszystko się zmieniło.
Ja będę jego, a on mój.
Bo właśnie na tym polega nasze niebo, to mała przestrzeń między naszymi ustami.

"Jeśli kiedykolwiek zwątpisz w to, że cię kocham. Pomyśl o tym wszystkim co razem przeszliśmy.
O każdej kłótni, spotkaniu, rozmowie, wycieczce, wspólnie spędzonym wieczorze.
O każdej sekundzie, którą spędziliśmy razem. Jeśli zwątpisz to będzie koniec mojego świata.
Bo nie wyobrażam sobie osoby, która mogła by kochać kogoś bardziej niż ja kocham ciebie"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz